یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم صرفه‌جویی سه قوه در مصرف منابع گفت: عمده هزینه‌ها در مجلس در بخش‌های جاری است که می توان در آنها بازنگری کرد.

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره لزوم صرفه‌جویی در مصرف منابع در سه قوه و الزامات این مسئله در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس برای صرفه‌جویی در مصرف منابع خود می‌تواند در مباحث مربوط به سفرهای نمایندگان و همچنین همایش‌ها تعاریف جدیدی داشته باشد و بر آنها اِعمال  مدیریت کند.

وی در ادامه با بیان اینکه عمده هزینه‌ها در مجلس در بخش‌های جاری است، تصریح کرد: این هزینه‌ها معمولا در بخش‌های مصرفی و عمرانی تعریف شده است که می‌توان در جهت صرفه‌جویی آن بازنگری کرد.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکید ایشان مبنی بر اینکه باید بودجه سال 95 در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی بسته شود، خاطرنشان کرد: تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره بودجه 95 و برنامه ششم کاملا روشن است و لذا ما باید سعی کنیم حداقل و حداکثرها را در بخش منابع مختلف لحاظ کرده تا بتوانیم فرمایشات رهبری را محقق کنیم. 


انتهای پیام/

برچسب ها: ندیمی ، مجلس ، رهبری ، صرفه جویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار