بلاتر: اعتماد به فیفا را دوباره به دست می‌آوریم / فوتبال باید عاری از فساد باشد

رییس فدراسیون فوتبال جهان بر این باوراست که با وجود رسوایی‌های مالی و فساد درون فیفا با هم می‌تواند اعتماد این جایگاه را بازگرداند چرا که فوتبالی عاری از فساد می‌توان ارایه داد.

بلاتر: اعتماد به فیفا را دوباره به دست می‌آوریم / فوتبال باید عاری از فساد باشدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت فیفا در پی اختلاسها و فسادهای مالی مقامات فیفا روز گذشته 7 مقام فیفا در هتل در زوریخ دستگیر شدند سپ‌بلاتر رییس فیفا پس از این رسوایی واکنشی نشان داد و گفت: زمان سختی برای هواداران و مسئولان و کارمندان فوتبال و فیفا فرا رسیده است می‌دانم اتفاقات این روزها چهره فوتبال و فیفا را تا چه حد خدشه‌دار کرده است ما از اتفاقاتی که رخ داده است واقعا ناراحت هستیم اما با روی باز از تحقیقات بازرسان آمریکایی و سوییسی استقبال می‌کنیم و من اعتقاد دارم که این کار باعث می‌شود ریشه فساد در این رشته ورزشی به طور کامل ریشه کن شود.

اقداماتی که این روزها از سوی پلیس سوییس و آمرکای صورت گرفته است با بررسی انجام شده پیش از این افراد مذکور پرونده داشته‌اند.
اجازه بدهید قدری واضح‌تر بگویم این خلاف کاریها به هیچ وجه در فوتبال جایی ندارد ما این اطمینان را می‌دهیم که چنین کاری را انجام داده‌اند از فیفا خارج می‌شوند.

وی در ادامه افزود: با توجه به اتفاقاتی که این روزها رخ می‌دهد و بر اساس اقدامات کمیته اخلاق در میزبان 2018و 2022 نیز افرادی که درگیر فساد بودند را شناسایی کردیم و در سریع‌ترین زمان ممکن با آنها برخورد کردیم.

برخورد با مجرمان از عمده‌ترین و مهمترین گامهای است که کمیته اخلاق فیفا در چند ساله گذشته برداشته است و همیشه به دنبال آن است که با رفتارهای این چنینی با جدیت تمام مبارزه کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فساد ، رسوایی ، مالی ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار