رئیس دفتر عقیدتی- سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: اگر امروز مسیحیت صهیونیستی و شیطان بزرگ آمریکا تلاش دارند که با دین خدا و اسلام مقابله کنند به این دلیل است که قرآن همه نقشه‌های شوم آنها را بر هم زده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام غلامرضا صفایی رئیس دفتر عقیدتی- سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن نیروهای مسلح که صبح امروز(پنجشنبه) در ستاد کل فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: اقبال لاهوری بنیانگذار پاکستان و متفکر بزرگ اسلامی، اشعار مهمی درباره قرآن دارد و می‌گوید که هرکسی که قرآن به روح و جانش  نفوذ کند، تحول و انقلاب و دگرگونی اساسی و زیربنایی در او ایجاد می‌شود لذا باید به قرآن به عنوان نسخه عمل در زندگی نگاه کرد.

وی در ادامه افزود: پیامبر اسلام (ص) و امیرالمومنین علی (ع) در دوران حکومت خود زندگی قرآنی را به نمایش گذاشتند، در روزگار ما هم حضرت امام خمینی (ره) را دیدیم که نمونه زندگی قرآنی بود.

رئیس دفتر عقیدتی- سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در تشریح خاطره‌ای از حضرت امام راحل (ره) گفت: یک روز که محضر حضرت امام(ره) شرفیاب شدم، دیدم که روی میز یک لیوان است که یک دستمال کاغذی بر روی آن قرار گرفته است، برداشت من این بود که چون امام (ره) ناراحتی قلبی دارند، این مایعی است که باید هر ساعت آن را میل کنند. ماجرا را از دفتر ایشان سوال کردم که در پاسخ گفتند که  مایع موجود در لیوان، آب است، امام(ره) اگر نصف لیوان را میل می‌کردند، مابقی آن را نگه می داشتند و برای آنکه گرد و خاک روی آن ننشیند روی آن دستمال کاغذی می گذاشتند تا اسراف نشود.

صفایی اظهار داشت: من با آگاهی از این ماجرا تاسف خوردم که به عنوان طلبه و کسی که ختم قرآن می‌کند نمی‌دانستم قرآن تا این حد بر لزوم پرهیز از اسراف تاکید دارد اما امام خمینی(ره) که اسلام‌شناس و قرآن‌شناس حقیقی بود، این موضوع را به خوبی درک کرده و بر اساس اصول قرآن عمل می‌کردند.

وی همچنین اظهار داشت: اگر امروز مسیحیت صهیونیستی و شیطان بزرگ آمریکا تلاش دارند که با دین خدا و اسلام مقابله کنند به این دلیل است که قرآن همه نقشه‌های شوم آنها را بر هم زده است.

رئیس دفتر عقیدتی- سیاسی فرماندهی کل قوا در پایان با اشاره به اتفاقات یمن و کشتار مردم مظلوم این کشور به دست آل سعود خاطرنشان کرد: به امید خدا مردم مظلوم یمن از دست گرگ‌های آل سعود نجات یابند و خداوند در فرج آقا امام زمان (عج) تعجیل بفرماید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار