مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: امسال برگزاری مراسم احیا شب نیمه شعبان در مسجد امام حسن عسکری(ع) و بقاع متبرکه امامزادگان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ حجت‌الاسلام حسینی مقدم شب گذشته در دیدار ستاد برگزاری مراسم احیا نیمه شعبان با آیت‌الله علوی‌گرگانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امسال قرار است مراسم احیا نیمه شعبان را به صورت ویژه در مسجد امام حسن عسکری برگزار کنیم.
 
وی در ادامه افزود: در سال های قبل مراسم احیای نیمه شعبان در سیصد امامزاده کشور برگزار شد و چند سالی است که این کار مبارک با تلاش طلاب  در شهر مقدس قم شروع شده که عاشقان اهل بیت(ع) شب نیمه شعبان را احیا می گیرند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد: با تلاشها و همکاری های جامعة‌المصطفی العالمیه احیا شب نیمه شعبان نه تنها در کشور بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر نیز این کار مبارک مورد توجه قرار گرفت.

حسینی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: اجرا شدن برنامه ی احیای شب نیمه ی شعبان یکی از برنامه های فرهنگی عمیقی است  و در امسال پیش بینی ما بر این است که حدود سه هزار نفر در مراسم احیای نیمه شعبان حضور یابند.
 
انتهای پیام/ گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.