سنندج؛

اختصاص 200 میلیارد ریال اعتبار برای جاده مواصلاتی مریوان - سنندج

فرماندار مریوان گفت: با سفر و بازدید معاون اول رییس جمهور ازمرز رسمی باشماق 200 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه جاده مریوان – سنندج در نظر گرفته شد.

 به  گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، محمد فلاحی در جمع خبرنگاران گفت: با تحقق یافتن اعتبار اختصاص داده شده از سوی معاون اول رdیس جمهور کل اعتبارات این مسیر در سال پیش رو به بیش از 37 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی افزود: با جذب این اعتبار تمام تلاش های مسوولان بر انجام فعالیت‌ها برای تسهیل در احداث این جاده متمرکز خواهد شد و در صورت اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان و تسهیل در جذب اعتبارات لازم برای این پروژه بزرگ، جاده مواصلاتی سنندج- مریوان در دو سال آینده به صورت کامل به بهره برداری خواهد رسید.

وی سفر معاون اول رییس جمهوری به مریوان را مفید دانست و گفت: کاهش سود بازرگانی از سوی گمرکات، ایجاد تخفیف‌های ویژه تجاری و بازرگانی در گمرک باشماق مریوان، برخی دیگر از نتایج این سفر است.

فلاحی با اشاره به مطالعات طرح منطقه ویژه تجاری مریوان در مراحل اجرایی،افزود: امید است که با تصویب این طرح از سوی دولت بتوان شاهد رونق هرچه بهتر و بیشتر اقتصاد و تجارت این منطقه در آینده‌ای نزدیک باشیم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: تحقق ، کاهش ، سود ، بازرگانی ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.