وزیر امور خارجه فرانسه اعلام کرد، اگر ایران بازرسی از مراکز نظامی را رد کند پاریس با توافقنامه (احتمالی) مخالفت می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، "لوران فابیوس،" وزیر امور خارجه فرانسه روز چهارشنبه اعلام کرد: اگر ایران بازرسی از مراکز نظامی را رد کند، پاریس با توافقنامه (احتمالی) مخالفت می‌کند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
اگه کدخدا قبول کنه تو سگ کی باشی مخالفت کنی
Germany
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
توافق نشد که نشد به این خیال باش مگر ایران مثل عراق است که از مراکزنظامی آن بازرسی کنیدچرا ازاسراییل جعلی بازرسی نمی کنیدچرا اسراییل نابودنمی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۲۴ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
به نظر من فرانسه کجاست که بیاد واسه ما پرچم بالاکنه کشوری که ازش لا اوبالی و فساد زده بالا نخست وزیر و رئیس جمهورش هم اونکارن میاد واسه ما از هسته ای حرف میزنه کا مارو ببین با کیا سروکار داریم
رهبر فقط سیدعلی
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۲۰:۲۵ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
گور بابای همه تون عروسک دست صهسونیست.بدبختای مفت خور خودتون التماس کردین با ما مذاکره کنین.ما داشتیم کار خودمون را می کردیم.به درک که مخالت می کنین.سگ کی باشین که بخوایت ملت ایران را تحقیر کنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
با سلام و خدا قوت به آقای دکــــتر عراقچی عزیز پیشنهاد میکنم اگــــــر 1+5 کار شکنی میکند دنیا را شاهد بگـــیرید و بگویید ما ملت ایران انعطاف لازم را برای همکاری و دوستی انجام داده ایم و این 1+5 است که بهانه گوناگون و جدید می آورد پس ما ملـــــــــزم نیستیم بیشتر از این وقت بگذاریم و برگردید ابتدای گفتگو همان اورانیم 20 درصد را تولید کنید . چرخــه هسته ای را ادامه دهید تا به التماس بیافتند و دست از زیاده خواهی خود بردارند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
با سلام و خدا قوت چرخــه هسته ای را ادامه دهید تا به التماس بیافتند و دست از زیاده خواهی خود بردارند...
آخرین اخبار