دشمنان با ابزاری مثل ماهواره و شبکه‌های مجازی سعی در فروپاشی کانون مقدس خانواده‌های ایرانی دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت‌الاسلام ناصر نقویان در مراسم گرامیداشت شهدای فتح خرمشهر که در مسجد قائم آل محمد(عج) برگزار شد، اظهار داشت: وجود امنیت یکی از نعمت‌هایی است که خداوند به بندگان خود ارزانی داده که خوشبختانه کشور ایران به برکت خون شهدا همانند یک کشتی قدرتمند در یک مسیر پرتلاطم حرکت می‌کند. 

وی از خانه به عنوان بهترین مکان برای تربیت نسل آینده یاد کرد و گفت: خوش خلقی در خانه و بها دادن به تک‌تک اعضای خانواده از هر عبادتی اولا‌تر شمرده شده است چراکه ما می‌توانیم گلستان سالم و خوش رایحه تربیت را در بین خانواده‌ها جست‌وجو کنیم.

استاد دانشگاه‌ها و خطیب توانای کشور وی با بیان این‌که خانواده مهم‌ترین کانون تربیت صحیح اسلامی است، گفت  دشمنان به بهره‌گیری از ابزاری مانند ماهواره و شبکه‌های مجازی قصد دارند که ارزش‌ها را در خانواده‌های ایرانی از بین ببرند که مقام معظم رهبری نیز چندین بارها به این موضوع اشاره داشته‌اند چرا که حائز اهمیت است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

نقویان اردبیل را مهد ستارگان درخشان و پرورشگاه انسان‌های بزرگ با معارف دینی و قدرت روحی بالا توصیف کرد و گفت: ما باید به اصل وجود نعمت و حفظ آن بها بدهیم چراکه برخی از نعمت‌ها همچون نعمت امنیت و سلامت نه تنها جایگزینی ندارند بلکه قدر شناختن آن نیز نامنتهی است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.