حجم پایین معاملات و روندی آرام و فرسایشی در بازار که مشخصه چند وقت اخیر بازارشده است، در اولین روز معاملاتی خرداد ماه نیز ادامه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، حجم پایین معاملات و روندی آرام و فرسایشی در بازار که مشخصه چند وقت اخیر بازار شده است در اولین روز معاملاتی خرداد ماه  نیز ادامه پیدا کرد.

همچنین شاخص کل بورس 275 واحد نزول کرد و به رقم 63،427 واحد رسید. نماد وبملت با 48 واحد و وبصادر با 37 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند همچنین در بازار فرابورس شاخص ایفکس 10 واحد نزول کرد و به رقم 716 واحد رسید. نماد میدکو و پترول بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند. 

این در حالی است،در گروه سرمایه گذاری، نمادهای وملت و وخارزم جزء نمادهایی بودند که بیشترین حجم معامله را به خود اختصاص دادند.

علاوه بر این در گروه ساختمانی، شاهد معاملات منفی و تشکیل صف فروش در اکثر نمادهای این گروه بودیم. ثنوسا که در مرحله پیش از گشایش با صف خرید 40 میلیونی همراه بود در انتها تنها توانست به صف خرید 1.5 میلیونی به کار خود خاتمه دهد و به قیمت 310 تومان برسد.

بر این اساس،گروه خودرویی ها تقریبا متعادل معامله شدند.گروه صنعتي قطعات اتومبيل ايران  در جدیدترین گزارش خود سود هر سهم منتهی به 29/12/93 شرکت را مبلغ 332 ریال اعلام نموده است که نسبت به پیش بینی قبلی شرکت با افزایش 57 درصدی همراه بوده است. همچنین شرکت  ماشين سازي نيرو محرکه در جدیدترین گزارش خود زیان هر سهم منتهی به 93/12/29 شرکت را مبلغ 133 ریال اعلام نموده است که نسبت به پیش بینی قبلی شرکت با کاهش 92 درصدی همراه بوده است. 

این در حالی است که در گروه نفتی و پالایشی، اکثرا معاملات منفی را پشت سر گذاشتند. در نمادهای شبندر و شتران شاهد ورود به محدوده مثبت در میانه بازار بودیم ،در بیمه ای ها، بیمه سامان که خبر افزایش سرمایه 150 درصدی اش را بر روی کدال قرار داد با افزایش تقاضا روبرو بود.

گفتنی است، این نماد همچنین بودجه حسابرسی نشده 94 خود را منتشر کرد و طبق آن برای هر سهم در سال مالی 94 مبلغ 242 ریال سود پیش بینی نموده است. در گروه بانکی بجر نماد وخاور، شاهد معاملاتی یکدست منفی در تمامی نمادهای این گروه بودیم که از جمله خبرهای مهم گروها می باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، بانک ، معاملات ، فرئش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار