معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از افزایش نیافتن قیمت بلیت اتوبوس خبر داد گفت: سوخت بخش حمل ونقل جاده‌ای نیز از اول تیر ماه سهیمه‌بندی می‌شود.

قیمت بلیت اتوبوس افزایش نمی یابد/ حمل ونقل جاده ای سهمیه‌بندی می‌شودشهرام آدم‌نژاد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه افزایش نرخ سود تأثیری در قیمت بلیت اتوبوس‌ها و ناوگان حمل ونقل جاده‌ای ندارد گفت: در حال حاضر از صبح امروز نرخ سوخت گازوئیل 50 تومان افزایش می‌یابد و از 250 تومان به 300 تومان می‌رسد.

وی در ادامه افزود: افزایش قیمت سوخت تأثیر کمی بر قیمت‌ها دارد و تصور نمی‌کنم که قیمت بلیت اتوبوس افزایش یابد.

آدم‌نژاد در ادامه توضیح داد: با افزایش نرخ بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها،‌ سعی خواهیم کرد این افزایش قیمت را جبران کنیم.

معاون سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تصریح کرد: سعی خواهیم کرد با عرضه زیاد و برنامه‌ریزی دقیق مشکلی برای رانندگان در جهت هزینه سوخت ایجاد نشود.

وی با اشاره به اینکه از اول اردیبهشت ماه امسال سوخت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بر اساس عملکرد ارائه می‌شود گفت: با هماهنگی سازمان راهداری و شرکت ملی پالایش و پخش و همچنین پلیس راهور سعی کرده‌ایم سوخت ناوگان را بر اساس پیمایش ارائه شود.

آدم‌نژاد توضیح داد: با تاکید بر اینکه این طرح موجب کاهش مصرف سوخت می‌شود، گفت: با اجرای این طرح به هر کامیون یا اتوبوس مطابق با عملکرد سهمیه سوخت داده می‌شود که اگر شرکت نفت انعطاف لازم را در کارت سوخت ایجاد کند، می‌توانیم سهمیه را هفتگی و یا حتی دو روز یکبار در اختیار شرکت نفت قرار دهیم.

آدم نژاد خاطر نشان کرد: معماری پرو‍ژه تغییر کرده است و بعد از طراحی جدید به تک تک کامیون‌داران و اتوبوس‌ها کارت ارائه می‌شود این در حالی است که در گذشته به گروه ارائه می‌شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهره وری ، جاده ، هزینه ، سوخت ، عرضه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار