فرمانده کل سپاه پاسداران:

تلاش های بی وقفه جهاد سازندگی در کشور امروز به ثمر نشست

سردار محمدعلی جعفری گفت: بسیج‌ سازندگی سال‌ها است در راستای ساخت زندگی راحت برای مردم به‌ویژه در مناطق محروم تلاش‌های زیادی کرده و نتایج آن امروز به ثمر نشسته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، سردار محمدعلی جعفری در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دستگاه‌های تولیدی در این نمایشگاه مقرون به صرفه است افزود: هر خانواده‎ای می‌‎تواند این دستگاه‌ها را در اختیار بگیرد و محصولات تولیدی و خانگی را با بسته‌بندی مرغوب به بازار ارائه کند.

وی با تجلیل از توانمدی‌های بسیجیان در این نمایشگاه ادامه داد: انگیزه کار در این منطقه بالا است و همه می‌‎توانند در عرصه کار از این ظرفیت‎‌ها استفاده کنند و از سرمایه‌گذاری که در این راستا انجام شده برای معیشت خود بهره ببرند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سیستان و بلوچستان هم در این مراسم از اعطای وام ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ هزار تومانی به بسیجیان کارآفرین استان خبر داد و گفت: صنایع تبدیلی خانگی متناسب با شرایط آب و هوایی هر منطقه و با قصد ایجاد اشتغال برای ۵ هزار نفر در اختیار بسیجیان قرار می‌گیرد.

علی اکبر جعفری خاطر نشان کرد: این نمایشگاه تمام محصولات صیفی، مرکبات، دام و محصولاتی که افراد می‌توانند به صورت خانگی تولید کنند در معرض دید علاقمندان قرار داده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.