کرمان؛

حضور جوانان و زنان باید در مجلس شورای اسلامی پررنگ باشد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی از راهبردها را اصلاح ترکیب مجلس دانست و گفت: ماباید مجلس متخصصی داشته باشیم وحضور زنان وجوانان باید پررنگ باشد.

به گزارشخبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی انقلاببعد از ظهر دیروز در جمع کثیری از مردم و اصلاح‌طلباناستان کرمان با اعلام اینکه مردم کرمان از نظر همیاری و همدلی در کشور زبان زد هستند گفت:در استان کرمان اگر پروژه‌ای در زمینه فرهنگی شروع شود یا مردم شروع کننده آن بودند یا کمک می‌کنند به اتمام برسد.

وی افزود :مردم استان کرمان همیشه حضور و فعالیتهایشان برای کشور الگو می‌باشد.

عارف با اشاره به مناسبت‌های مهمکشور در خردادماه،اینماه را ماه جاودانگی و تفکر امام (ره) خواند، و تاکید کرد: ماه خرداد برای اصلاح‌طلبان ماه مهم وسرنوشت سازی است دوم خرداد وحماسه بزرگ بیست وچهارم خرداد حضور پرشور وبیاد ماندنی مردم فراموش نشدنی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی انقلاب یادآورشد: جوانان با حضور و تلاششان دیگر اقشار جامعه را تشویق کردند که نتیجه آن در حماسه خرداد، دولت تدبیر و امید است.

عارف گفت:نگاه مابه نظام یک نگاه راهبردی است اصلاح طلب به عنوان یک جریان سیاسی وظیفه خود می‌دانست در انقلاب حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه ما در یک فضایسیاسی سالم رقابت می‌کنیم افزود:مهمترین تلاش ما برای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی استو من شهادت می‌دهم مهمترین تفکر ما این هدف است و دنبالش می‌کنیم.

عارف تلاش برای رشد کشور و حاکمیت قانون اساسیرا یکی از مهمترین دغدغه اصلاح‌طلبان برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه ما توانستیم در موضوع رشددر زمینه‌های مختلفشاخص شویم و اسرار دولت اصلاحات این است که قانون بند به بند اجرا شود.

وی عنوان کرد: شورای شهر و روستا یکی از اقدامات خوب کشور بود که توسط دولت اصلاحات انجام شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی دیگر از مهمترین دغدغه‌های اصلاح‌طلبان را حفظ نظام وسرمایه اجتمایی که با پشتوانه مردمی پیروز و خلق شد را عنوان کرد ویادآورشد: گفتمان ما گفتمان انقلابیست برای حفظ منابع ملی و پاسداری از ارزشها انقلاب تلاش میکنیم.

عارف با اشاره به اینکه امسال برای ما سال سیاسی مهمی است بایدحضور مردم را حفظ کرد گفت: مردمبه خصوص جوانان فاز اول را در خرداد 92 با موفقیت انجام دادند.

وی تصریح کرد: فاز دوم در اسفندنود و چهار است و باید با موفقیت پشت سر برگذار شود رقبای ما باورشون موفقیت ما نیست و می‌گویند مدیریت ما بد بوده است.

عضو شورای عالی انقلاب با تاکید به اینکه باید فاز دوم اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی با موفقیت انجام شود تافاز سوم در خرداد نود وشش انجام شود.

وی با اشاره به اینکه به عنوان یک عضو کوچک از تفکرات اصلاح‌طلبی پیشنهاداتی می‌دهیم و راهبردهای ما این است گفت: راهبرد اصلی سهمی است که مردم دارند افزایش مشارکت مردمی و ما تلاش می‌کنیم سرمایه مردمی خودمان راحفظ کنیم بخشی از 27 درصدی که رای ندادن را به میدان بیاریم.

عارف تصریح کرد: اگر امروز کارشناسان ما درمقابل کارشناسان 6 کشور نشسته‌اند به خاطر حضور مردم در سال 92 بوده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام راهبرد دیگرشان را اصلاح ترکیب مجلس دانست و افزود: ماباید مجلس متخصصی داشته باشیم و حضور زنان و جوانان باید پررنگ باشد.

وی با اعلام اینکه در جامعه ما 50 درصد آن را زنان تشکیل می‌دهند ولی در مجلس کشور ما تعداد زنان عدد تک رقمی است خاطرنشان کرد: مانمی توانیم با اتکا به نیروی 50 درصدی به صدرصد برسیم قوانین مردسالاری باید برداشته شود.

عارف یادآورشد: حضور جوانان باید تقویت شود تمام احزاب باید فعال شوند به تشکلهای مردمی نزدیک شویم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه انتخابات مهمی در پیش داریم وحضورمان باید حضور حداکثری باشد گفت: باید در انتخابات مجلس اکثریت کرسی مجلس را بدست آوریم.

انتهای پیام/م


برچسب ها: حضور ، جوانان ، زنان ، مجلس ، پررنگ ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.