رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در   باند شمالی آزاد راه تهران – کرج از شهرک خاتم تا پل فردیس و آزاد راه کرج – قزوین از پل فردیس تا مهرویلا و محور سوادکوه محدوده جوارم ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها ومعابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی بیان کرد: بر همین اساس در اکثر محورهای استان قزوین، اصفهان محور دامنه – علی گودرز ، استان گیلان محور تالش و آستارا و یزد محور بافق و اردکان بارش باران گزارش شده  و در اکثر محورهای استان‌ةای کرمانشاه ،‌کردستان، لرستان، سمنان، محورهای گرمسار به ایوانکی و جندق ، قم محور سلفچگان – قم و هرمزگان محور کهورستان گردوغبار و کاهش دید گزارش شده  و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی در پایان عنوان کرد: محور شمشک – دیزین و محور هزار  تا اطلاع ثانوی مسدود است.

تردد روان در جاده ها و گرد و غبار در غرب کشور "ساعت 15:47"

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، تمامی جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی بیان کرد: بر همین اساس در استان کرمانشاه در اکثر محورها گرد و غبار و کاهش دید گزارش شده و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی در پایان عنوان کرد: محور شمشک – دیزین و هراز تا اطلاع ثانوی مسدود است.


انسداد محور هراز و ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های کشور"ساعت 7:59"

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در باند جنوبی آزادراه تهران – کرج از پل فردیس تا پل کلاک و آزادراه کرج – قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی بیان کرد: بر همین اساس در تمامی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

این مقام مسئول پلیس اضافه کرد: محور هراز در استان مازندران به علت ریزش مکرر کوه و عدم ایمنی کافی در محدوده پیچ صدر زاده از ساعت 6 صبح امروز مسدود شد.

رحمانی در پایان عنوان کرد: محور شمشک – دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار