عضو هیات رئیس شورای شهر گفت: بدعت پیش آمده در جلسه استیضاح شهردار باعث شد که هر دو گروه اصلاح طلب و اصول گرا در حمایت از شهردار باشند و مخالف من صحبت کنند.

انتقاد قناعتی به مدیریت شورا در جلسه استیضاح شهرداربه گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، ابوالفضل قناعتی، عضو هیات رئیس شورای شهر در ادامه جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) با ارائه تذکری در خصوص مدیریت شورا اظهار کرد: روز یکشنبه که طرح سوال از شهردار را در جلسه علنی داشتیم، جو شورا بر علیه من بود که این برخلاف قانون است.

وی افزود: در طرح سوال، قالیباف 15 دقیقه پاسخ دادند و 10 دقیقه نیز معاون معماری و شهرسازی توضیحاتی را در این خصوص ارائه دادند که این مسئله بر خلاف‌ آئین نامه است و فقط شهردار باید پاسخ بدهد اما اجازه داده شد که معاون نیز صحبت کند.

وی با ابراز تاسف از وضع جلسه علنی در روز طرح سوال شهردار، گفت:‌ متاسفانه در آن روز بدعتی گذاشته شد و 18 نفر مخالف من صحبت کردند، این در حالی بود که من به شهردار تذکر دادم و 18 نفر به حمایت از شهردار در مقام پاسخ به من موضع گرفتند که این ناشی از دو جریان است، جریان اول اینکه گروه اصلاح طلب نیز به انتخاب من برا ی شهردار (قالیباف) ایمان پیدا کردند و جریان دوم اینکه هر دو گروه اصلاح طلب و اصول گرا در دفاع از شهردار بر آمدن که البته این شگفتی من را در پی دارد که در مواقعی که از شهردار سوال می‌پرسیم، هر دو گروه اصلاح طلب و اصول گرا متعهد می‌شوند.

وی ادامه داد: اتفاق مهم دیگر در روز یکشنبه این بود که دو جریان( اصلاح طلب و اصول گرا) که در روز سه شنبه گذشته جنجال به راه انداختند، در روز یکشنبه بسیار دوست و رفیق شده بودند و با اتحاد از موضع شهردار دفاع می‌کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: انتقاد ، قناعتی ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار