عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل گفت: افزایش قیمت بنزین موجب افزایش قیمت کرایه‌ها از سوی برخی سودجویان شده است و این مسئله مشکلات روانی برای مردم را به همراه دارد.

شوک روانی تک نرخی شدن بنزین را چه کسی پاسخ می‌دهدبه گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل در یکصد و پنجاه و ششمین شورای شهر که صبح امروز در تالار شورا برگزار شد، با اشاره به شوک روانی تک نرخی شدن بنزین اظهار کرد: تک نرخی شدن بنزین روز گذشته اعلام شد که اعلام تک نرخی شدن بنزین از عدم مدیریت و زمان بندی حکایت می‌کند.


وی افزود: افزایش قیمت بنزین بر تمام پایه و اساس قیمت‌ها تاثیر می‌گذارد و همچنین بر حمل و نقل نیز تاثیر مضاعفی دارد. چرا با چراغ خاموش به سوی افزایش حامل‌های انرژی‌ می‌رویم، باید با زمان بندی و اعلام قبلی این کار انجام گیرد.

وی در ادامه با اشاره به افزایش قیمت‌ها در دوره‌های زمانی متعدد گفت: افزایش قیمت نان، افزایش حمل و نقل، افزایش قیمت بنزین در دوره‌های متعددی صورت می‌گیرد و باید با زمان بندی انجام گیرد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل ادامه داد: ‌شوک روانی تورمی حاصل از افزایش قیمت بنزین را چه کسی می‌خواهد پاسخ دهد، چرا که به تبع آن برخی نیز اقدام به افزایش کرایه‌ها کرده‌اند و این دومین سال است که ما با این پدیده روبرو هستیم، چرا که در ابتدیا سال افزایش قیمت‌ کرایه‌ها را داشتیم و الان با افزایش قیمت بنزین توجیه افزایش قیمت کرایه برای بعضی‌ها بوجود آمده است.

شاکری تاکید کرد: با هجوم افزایش قیمت بنزین باید یارانه حمل و نقل نیز پرداخت شود و هنوز سهم دولت پرداخت نشده و هرچه زود‌تر سهم حمل و نقل عمومی در این مورد پرداخت شود.

شاکری در تذکر دوم خود به زمان بندی اجرای تصفیه آب و فاضلاب منطقه ۲۲ اشاره کرد و گفت: شنبه آینده شروع زمان بندی DOT ۴ واحدی فاضلاب منطقه ۲۲ شروع می‌شود که باید برنامه ریزان و مدیر عامل سازمان فاضلاب در این زمینه بر طبق زمان بندی عمل کنند، چرا که تاخیر در این مورد باعث بازی کردن با رفاه مردم است و باید به تعهدات خود عمل کنند.

شاکری در تذکر سوم خود به گرامیداشت یاد ۱۷۰ قواس شهید دست بسته اشاره کرد که با دستان بسته عزت ایران را رقم زدند که ما بتوانیم با دستانی باز در مذاکرات هسته‌ای و امور سیاسی پیش برویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: شاکری ، شورا ، تک نرخی ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
خودشون جیبشون پرپول به فکر مردم نیستن .کم بدبختی داشتیم بنزینم گرون کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
مردم كم توان
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۹:۱۶ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
جیب بی پول مردم
-
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
این گرانی کمر مردم راشکست فقط و فقط به خدا توکل کنید گاز قبل از عید 4برابر شد الان هم 15درصد گفتند اما 100درصد گران می کنند خدا به داد کارگر و معلم افراد بی بضاعت برسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
یکی بگه دانشجو هایی که به سختی دوران تحصیلشون رو میگذرونن چه گناهی دارن که هر روز یه بار مالی جدید براشون ایجاد می کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه سادات
۱۹:۴۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
من واقعا ازین بی فکری خشمگینم
بجای اینکه کاری کنن وسیله نقلیه عمومی ارزونتر پامون بیفته یه کاری کردن که مردم دیگه نتونن ازش استفاده کنن. وقتی من ببینم وسیله شخصی پام ارزونتر میفته دیگه از وسیله عمومی استفاده نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
بازار گرونی را به مشتری تحمیل می کنند چرا راننده در نهایت تمام مردم
Germany
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
هیچکسی
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی جعفری پور
۱۱:۳۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
راننده تاکسیها
آخرین اخبار