پوتين خواستار افزايش صادرات تسليحات روسيه شد

ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه از صنايع دفاعی اين کشور خواست همکاری نظامی و فنی با ديگر کشورها را به منظور يافتن مشتری های بيشتر ميان متحدان و شرکای راهبردی مسکو گسترش دهد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از خبرگزاري شين هوا، ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه از صنايع دفاعي اين کشور خواست همکاري نظامي فني با ديگر کشورها را به منظور يافتن مشتري هاي بيشتر ميان متحدان و شرکاي راهبردي مسکو گسترش دهد.
پوتين در نشستي درباره همکاري نظامي با کشورهاي خارجي گفت صنايع دفاعي روسيه به منظور يافتن مشتري هاي جديد بايد به محيط بازار که پيوسته در حال تغيير است فورا واکنش نشان دهد و روابط نظامي و فني با همه متحدان و شرکاي راهبردي خود برقرار کند.
وي تصريح کرد تسليحات روسيه از لحاظ اطيمنان و کارآمدي در جهان در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و به همين علت است که روسيه با تلاش هاي روزافزون به منظور تضعيف جايگاه اين کشور در بازار تسليحات جهان روبرو است.
پوتين گفت بسياري از شرکت هاي دفاعي اوکراين در آستانه ورشکستي هستند و علت آن اين است که کي‌يف برخي روابط نظامي خود را با مسکو قطع کرده است.
روسيه در حال حاضر پس از آمريکا دومين تامين کننده بزرگ تسليحات در جهان به شمار مي رود. ارزش صادرات تسليحات روسيه در سال 2014 به 15 ميليارد و 500 ميليون دلار رسيد.



انتهای پیام/

برچسب ها: پوتین ، روسیه ، صادرات ، تسلیحات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار