«کافه پرواز» در شبکه‌ی رادیویی نمایش

نمایش «کافه پرواز» زندگی و تصمیمات مسافران و افرادی است که در کافه ی نزدیک فرودگاه هستند و ..... این نمایش از 5 اردیبهشت ماه به روی آنتن رادیو نمایش رفته است.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ نمایش«کافه پرواز» به داستان های در کافه ای در فرودگاه اتفاق می افتد، اشاره می کند که این کافه توسط یک زوج جوان اداره می شود و به طور ناخواسته و خواسته در اتفاقاتی می شوند که برای مسافرین رخ می دهد و موضاعات ان نیز بر مبنای روابط انسانی مبتنی بر سبک زندگی ایرانی اسلامی پردازش شده است.

ژاله محمد علی تهیه کننده در خصوص نمایش «کافه پرواز» بیان کرد : نمایش «کافه پرواز» از دسته نمایش های اپیزودی  و تک قسمتی است که جز گروه نمایش های الف است .نمایش «کافه پرواز» به داستان های یک کافه در گوشه ای از فرودگاه امام خمینی (ره ) است که استقبال کننده های آن مسافران فرودگاه هستند.

محمد علی در ادامه گفت: ایده ی اولیه ی از طرف اداره ی کل هنر های نمایشی بوده ؛ اما با توجه به صحبت هایی که بوده تصمیم گرفتیم "کافه پرواز" روایت زندگی افرادی است که در آن بازه ی زمانی در "کافه پرواز " تصمیم میگیرند .

همچنین هدیه رضایی از نویسندگان سریال رادیویی «کافه پرواز» در خصوص این نمایش بیان کرد: ایده‌ی اولیه این اثر از طرف اداره کل هنرهای نمایشی رادیو پیشنهاد شد که من به همراه لیدا شیرمرد، شخصیت ها را طراحی کردیم  و دو شخصیت اصلی برای آن در نظر گرفتیم که در اپیزودهای مختلف، شخصیت های فرعی ،داستان ها را کامل می کنند.

وی ادامه داد: نحوه ی همکاری من با لیدا شیرمرد در نگارش این اثر به این صورت بود که هر کدام پس از نوشتن چند قسمت آن را با یکدیگر به اشتراک می گذاشتیم  که پس از آن به اتفاق نظر در یکدست بودن متون رسیدیم.

رضایی خاطر نشان کرد : همکاری با ژاله محمد علی تهیه کننده ی این اثر به همراه مجید نظری نسب ، تأثیر بسزایی در طراحی داستان ها و شخصیت پردازی های این نمایشنامه رادیویی داشته است.

مجموعه‌ی رادیویی «کافه پرواز» به کارگردانی مجید حمزه بوده و هنرمندانی چون مینو جبارزاده ، رامین پور ایمان، مهرداد مهماندوست، مهرخ افضلی، فریدون محرابی، محمد پورحسن ، فریبا طاهری، بهرام سروری نژاد، سیما خوش چشم ، احمد ایرانیخواه و تعداد دیگری از هنرمندان در آن به ایفای نقش پرداخته اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار