فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: پلیس امنیت عمومی ویژه شرق استان تهران با بهره‌گیری از شگردهای پلیسی، فرد شروری را در ورامین که تحت تعقیب مراجع قضایی بود، دستگیر کرد.

فرار زندانی مخوف از بیمارستان/ پلیس: به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار سیروس فتحی اظهار داشت: در پی حکم جلب صادره از سوی اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ورامین در ارتباط با یکی از اراذل و اوباش سطح ورامین معروف به «قوقول»، دستگیری این شرور سابقه دار در اولویت کار عوامل تخصصی پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی با تأکید بر برخورد با اخلال گران نظم و امنیت عمومی و پاسخگویی به مطالبات و دغدغه های شهروندان افزود: متهم که از سال 1388 تاکنون در زندان استان البرز دوره محکومیت خود را سپری می کرد، مدتی قبل برای مداوا به بیمارستان منتقل و از آنجا متواری می شود که در این ارتباط ماموران اقدامات اطلاعاتی ـ پلیسی خود را برای ردیابی متهم آغاز کردند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به 100 فقره سوابق کیفری این فرد شرور تصریح کرد: ایجاد ناامنی، حمل سلاح غیرمجاز، آدم ربایی، سرقت موتور سیکلت، فروش مواد مخدر، ضرب و جرح با سلاح سرد و درگیری با ماموران و ... از جمله سوابق و شرارت های این شرور است.

فتحی با اشاره به سایر فعالیت های مجرمانه متهم بیان داشت: وی در سال های گذشته چهار نفر را به ضرب گلوله نقص عضو کرده و بیش از صد نفر را با قمه و چاقو مجروح کرده بود.

وی ادامه داد: مأموران پس از روز ها فعالیت و شناسایی مخفیگاه متهم در یک اقدام عملیاتی هماهنگ با محاصره محل مذکور موفق به دستگیری این شرور شدند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به خوشحالی و ابراز رضایت شهروندان از دستگیری مجدد این فرد شرور، اظهار داشت: پلیس به هیج وجه اجازه عرض اندام به افراد شرور و اراذل و اوباش که بخواهند برای مردم ایجاد ناامنی کنند، نخواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mohammad
۱۶:۰۵ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
یک پیشنهاد،این اراذل و اوباش جاشون توی زندانهای معمولی نیست.بهتره توی یکی از جزایر خالی از سکنه جنوب یک زندان با امکانات حداقلی درست کنن و اینا رو بفرستند اونجا.گرمای هوای جنوب و اسارت توی شرایط سخت ادب شون میکنه اساسی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
چطور میشود یک خلافکاری که چندین نفر را با تیر نقص عضو کرده و بیش از 100 نفر را با قمه زحمی کرده و دیگر خلافهایش که عنوان نشده چطور این شرور مفسد نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پیس دیگر باید چه خلافی انجام بده تا مفسد بشه واقعا جای تاسف داره کسی با این همه جرم و خلاف صاف صاف برای خودش میچرخه و خیل راحت به کلکسیون خلاف هایش اضافه میکنه تا رکورد بزنه !!!!!!!!!!!!!!!! تو را به خدا با این افراد برخورد جدی و اساسی بشه تا امثال این شرور ها بوجود نیایند .
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۰:۵۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
کسی ک 100 فقره سابقه ی کیفری داره چطور آزادانه برا خودش می چرخه چرا ب اشد مجازات نرسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
خوب وقتی 4نفر مثل این رو اعدام کنن دیگه کسی جرات نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
چرا اعدام نمی کنید مردم راحت باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
چهار نفر را نقص عضو كرده و صد نفر را مجروح! اگر ميتونست يا ميخواست عرض اندام كند، ديگه چه ميكرد؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید عباسی
۱۰:۰۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
خدشون نوشتند زندانی بوده وازاد شده قطعا دوباره میره زندان وپرروتر میاد بیرون
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۰۸:۴۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
بابا اعدامشون كنين تا ميگيرين شون هم اونا راحت ميشن هم جامعه هم خانواده هاشون
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی با غیرت
۰۸:۴۵ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
این اقا چند تا دیگه باید جنایت کنه که پرونده اش رسدگی بشه؟
کی باید این جرسومه فساد به سزای اعمالش( اعدام) برسه ؟ که درس عبرتی باشه واسه لاتهای بی سروپا که به نوامیس مردم دست اندازی نکنند
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۷:۱۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
با این همه سابقه خلاف چه راحت از بیما رستان فرار کرده واقعا که .تازه هنوز میخوان مداوا هم بکنن تا ازاد شد باز ادامه بده حتما تو بهترین بیمارستانها هم مداوا میشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
این همه کار کرده اونوقت محکومیتش حبسه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
به به وقتی به شخصی با این شرایط اجازه زنده ماندن می دند دیگه میشود جلوی شرورها راگرفت.الاجدیدا رسم شده یک عده از مومنین وپیش نمازها کارشان شده رضایت گرفتن از خانواده مقتول برای قاتل میگن ثواب دارد برای قتل عمد واختیاری فقط وفقط باید قصاص شود بله گاها ناخواسته قتلی صورت می گیرد خوب است مومنین دخالت کنند نه اینکه شخصی خواسته امربه معروف کند بقصد مورد ضرب وشتم ومنجر به قتل می شودیا اینکه شخصی برای کشتن طرف مقابل اقدام می کند بخشش چه معنی دارد .راست گفته اند ترحم برپلنگ تیزدندان ستم کاری بود برگوسفندان.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۵۸ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
چرا شروری که این همه جنایت کرده، بعد از چند سال ماندن در هتل ( بخوانید زندان) به جامعه برگشت داده می شود تا دوباره بلای جان مردم بیچاره گردد؟ به نظر من اگر اصلاح شدنی نیست همان بهتر که راهی قبرستان شود.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۵۵ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
چرا با این همه خلاف تاکنون اعدام نشده؟ جامعه بدون وجود این جانی جای امن تری خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۲۲:۲۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
واقعا ..... خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
atta
۱۸:۳۶ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
خدا رو شکر که دوباره دستگیر شده
ولی یه جانی با این کارنامه درخشان چرا باید
بتونه از دست پلیس فرار کنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
مثلا فکر می‌کنید همچین موجودیو زندان درست میکنه چرا این انگل های جامع را از بین نمی بردید چرا با امنیت مردم بازی می کنید کسی که همچین کارنامه داره باید زنده بمونه؟
آخرین اخبار