ابطحی:

قرارداد با ساروی‎ها بالا می‌برم/به توافق نرسم به پیشنهادهای دیگر فکر می‌کنم

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال شهروند ساری گفت: برای تسویه حساب راهی ساری شدم اما مسئولان تیم برنامه کاری خواستند و موافقت خود را با آن اعلام کردند.

سید مهدی ابطحی سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال شهروند ساری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پس از پایان رقابتهای فصل گذشته به پیشنهاد مسئولان ساری و برای تسویه حساب راهی این شهر شدم، در این بین به درخواست نجاریان و به واسطه همکاری خوبمان در سال گذشته برنامه‌ کاری که شامل لیست بازیکنان، تغییرات در کادر فنی و امکانات بود را تنظیم و به باشگاه دادم که در مورد حضورم تصمیم گیری کنند این برنامه نظر موافق مسئولان را جلب کرد تا در مورد همکاریمان برای فصل آینده نیز مذاکرات آغاز شود.

البته هنوز این توافق به صورت رسمی ثبت نشده است زیرا در حال حاضر باید 55 درصد از مبلغ قرار داد سال قبل را از تیم شهروند ساری بگیرم و با توجه به عادت همیشگی‌ام در صورتی که به توافق نهایی برسیم حدود 25 درصد به مبلغ قرارداد سال گذشته اضافه خواهم کرد.

وی افزود: به منظور جذب بازیکن لیست 5 نفره‌ای را در اختیار نجاریان گذاشتم تا حداقل 3 بازیکن موجود در لیست برای رقابتها به تیم اضافه شوند البته در این لیست نام برخی از بازیکنان نامی فوتسال کشور نیز به چشم می‌خورد.
کادر فنی نیز برای حضوری موفق در لیگ به اضافه شدن یک آنالیزور و یک پزشک نیاز دارد تا با کار مفید در این دو جایگاه کادر فنی به اهداف خود برسد شاید برخی پزشک تیم را جزو مهمی از تیم ندانند اما یک پزشک خوب سرمربی را از گرفتارهای مربوط به مصدومیت بازیکنان نجات می‌دهد که در نهایت این مورد به سود کل مجموعه است.

ابطحی در پایان خاطرنشان کرد: از پایان رقابتها تاکنون دو پیشنهاد مهم داشتم‌ام و ساری تنها باشگاهی نبوده که سعی در جذب من داشته است دو باشگاه دیگر که درخواست همکاری نیز داشتند و با سیاست قهرمانی راهی رقابتها می‌شوند و در صورتی که در لحظه‌های آخر با ساروی‎ها به توافق نرسم به طور حتم یکی از این دو باشگاه را انتخاب می‌کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، فوتسال ، تسویه ، مسئولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار