سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بدون شک با کمی دقت، تعمق و تامل و کارشناسی دقیق می‌توان به علل استعفای دست جمعی مدیران پی برد.

ابن قاسم: با کمی تامل و کارشناسی می‌توان به دلایل استعفای مدیران پی بردحسین ابن قاسم سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص تایید یا عدم تایید استعفای دست جمعی مدیران فولاد خوزستان اظهار داشت: بدون شک تایید یا عدم تایید استعفای مدیران فولاد در اختیار ما نیست و به دلیل کارخانه فولاد خوزستان برمی‌گردد وی تعیین می‌کند که استعفای پذیرفته می‌شود یا اینکه تصمیم‌ دیگری گرفته خواهد شد.

وی در ادامه افزود: از جریان تایید استعفای مدیران فولاد اطلاعی ندارم.

ابن قاسم ادامه داد: هنوز هیچ کسی از مسئولان باشگاه نکته یا مطلبی در خصوصی استعفای به ما نگفته است.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص دلایل استعفای مدیران عنوان کرد: با کمی تامل و کارشناسی می‌توان به دلایل استعفای مدیران پی برد.

وی در پاسخ به سوال اینکه مدیران جدید تیم فولاد چه زمانی معرفی خواهند شد گفت: این سوال را نباید من جواب بدهم و به عهده مدیریت کارخانه فولاد است وی باید پاسخگو باشد که چه زمانی مدیریت جدید معرفی می‌شود و یا اینکه آیا استعفای مدیران تایید شده است.

ابن قاسم در مورد وضعیت تیم فولاد عنوان کرد: اکنون تیم فولاد در حال استراحت بوده و پس از جذب بازیکن تمرینات از سرگرفته می‌شود.
سرپرست تیم فوتبال فولاد در خصوص اسکوچیچ تصریح کرد: اسکوچیچ در فولاد می‌ماند و با تیم قرارداد دو ساله دارد.

وی در مورد اینکه بازیکن جدیدی را به فولاد جذب نکرده‌اند گفت: هنوز اسکوچیچ لیست جذب بازیکن را اعلام نکرده است در صورت بازگشت وی از کرواسی اقدام خواهیم کرد.

ابن قاسم در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که فولاد خوزستان بتواند مسیر موفقیت خود را در راه رسیدن به قهرمانی در کشور و در لیگ آسیا را به درستی طی نماید.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرپرست ، تیم ، فولاد ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار