آغاز بکار کنفرانس بین المللی گرمایش،سرمایش وتهویه مطبوع از فردا

ششمین کنفرانس بین المللی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع فردا آغاز به کار خواهد کرد.

آغاز بکار کنفرانس بین المللی گرمایش،سرمایش وتهویه مطبوع از فردابه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران‌، ششمین کنفرانس بین المللی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع در این کنفرانس بین المللی که بزرگترین اجتماع علمی و فنی مهندسان تاسیسات کشور و یکی از مهمترین کنفرانس های علمی مطرح  منطقه خاورمیانه است، مهمترین روش های مصرف انرژهای نوین از جمله انرژی هسته ای ، خورشیدی و دینامیکی مورد بررسی قرار می گیرد. 

قرار است در این کنفرانس که معاونان وزارتخانه های نفت ، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، سازمان انرژی اتمی، سازمان بهینه سازی مصرف سوخت و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز حضور خواهند داشت، از میان 255 مقاله دریافتی 55 مقاله ارائه شود. 

دبیر علمی ششمین کنفرانس بین المللی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع گفت: در برگزاری این کنفرانس تلاش شده از همه ظرفیتهای علمی و تحقیقاتی بخش های مختلف کشور بهره گیری شود.

عباس عباسی افزود: ظرفیتها و توانمندیهای فراوانی در بین محققان داخلی در حوزه تاسیسات ساختمانی وجود دارد و در تلاش هستیم که این کنفرانس بستری برای ارائه این پتانسیل و ایجاد فضایی برای شبکه های تحقیقاتی باشد.

دبیر اجرائی ششمین کنفرانس بین المللی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع نیز گفت: در اطلاع رسانی این کنفرانس بسیار تلاش کرده ایم تا همه استانهای کشور در آن حضور داشته باشند لذا هر ساله شاهد حضور شرکت کنندگان از سازمان ها و شرکتهای متنوع با دیدگاهها و رویکردهای متفاوتی از سراسر کشور هستیم. 

علی شالباف خاطر نشان کرد:یکی از ویژگیهای برجسته کنفرانس های بین المللی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع که آنرا از سایر رویدادهای مشابه در داخل کشور متمایز کرده، استقبال و پذیرش آن در فراتر از مرزهای کشوراست.

وی اضافه کرد:این کنفرانس را محل تعامل همه دست اندرکاران و بازیگران صنعت می دانیم زیرا بدون حضور همه ذینفعان، امکان ایجاد فضایی برای نوآوری تکنولوژیک و رشد خلاقیت وجود نخواهد داشت.


انتهای ‍یام/
برچسب ها: نمایشگاه ، کنفرانس ، نفت ، نیرو ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار