براتی: کمیته انضباطی نسبت به صدور رای موتومبا کوتاهی کرده است

کارشناس حقوقی فوتبال در خصوص حکم موتومبا گفت: معتقدم که کمیته انضباطی در دو مقطع نسبت به صدور رای بر علیه موتومبا کوتاهی کرده است.

 براتی: کمیته انضباطی نسبت به صدور رای موتومبا کوتاهی کرده استبراتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در اینکه فدراسیون فوتبال ترکیه در مورد موتومبا تخلف کرده شکی نیست اما سوال این است که چرا کمیته انضباطی در رسیدگی به این پرونده تعلل کرده است.

 بخش بین الملل تخلفی نکرده است

 براتی در ادامه عنوان کرد: کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال کار خود را به صورت کامل و به درستی انجام داده و هیچ تخلفی از سوی این کمیته صورت نگرفته است بخش بین الملل بعد از اطلاع از تخلف بازیکن مراتب را به سازمان لیگ گزارش کرده است و این سازمان نیز یک روز قبل از بازی با پیکان مراتب را جهت رسیدگی کمیته انضباطی به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است.

کمیته انضباطی درصدد رای تعلل

 وی تصریح کرد: همچنین در اواخر فروردین ماه باشگاه نفت  مسجد سلیمان با ارائه مدارکی دال بر تخلف این بازیکن و غیر مجاز بودن آن اعتراف و شکایت خود را به کمیته انضباطی اعلام کرده است در این بین مشخیص نیست که چرا کمیته انضباطی بلافاصله بعد از دریافت شکایت نفت مسجد سلیمان مشاهده مدارک آنها دستور موقت برای جلوگیری از ادامه حضور این بازیکن در رقابت‌ها را صادر نکرده است.

 کارشناس حقوقی فوتبال عنوان کرد: بدتر از آن چرا وقتی که سازمان لیگ یک روز قبل از بازی پیکان این مسئله را گزارش کرده است و کمیته انضباطی می‌توانسته جلوی تضرر باشگاه پیکان را بگیرد این کار را انجام نداده است.

تخلف موتومبا ارتباطی به فیفا ندارد

وی در مورد اینکه پیکانی‌ها قصد دارند  به فیفا شکایت کنند، بیان کرد: این موضوع ارتباطی به فیفا ندارد نهایت ماجرا این است که اگر پیکانی‌ها  در استیناف به نتیجه نرسیدند آن وقت می‌توانند به دادگاه عالی ورزش شکایت کنند.

تخلف فدراسیون ترکیه محرز است

 کارشناس حقوقی در خصوص  گفته‌های حسن زاده که فدراسیون  ترکیه مقصر دانسته، بیان کرد: فدراسیون ترکیه تخلف کرده اما کمیته انضباطی ما در رسیدگی به این موضوع تاخیر داشته و جلوی بازی موتومبا را نگرفته است.

همه تقصیر‌ها را نباید به گردن کفاشیان بیاندازیم

 وی بیان کرد: به هر حال ما در همه مسائل نباید کفاشیان را زیر سوال ببریم چرا که ریاست فدراسیون فوتبال با توجه به تراکم کمیته‌های مختلف نمی‌تواند تک تک کارها و جزئیات این کمیته‌ها را رصد کرده و زیر ذره‌بین ببرد در واقع این مسئولان کمیته‌ها هستند که باید در انجام وظایف محوله دقت لازم را کنند .

وی در پایان خاطر نشان کرد: بر این اساس اینکه این گونه مسائل را متوجه ریاست فدراسیون فوتبال  بدانیم منصفانه و دور از اصول مدیرتی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار