شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان رتبه برتر در بین شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور در حوزه امور فرهنگی و دینی را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان رتبه برتر در بین شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور در حوزه امور فرهنگی و دینی را کسب واز حجت الاسلام یزدان‌پرست مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو لوح تقدیر دریافت کرد .

بی شک حرکت در مسیر ترویج و توسعه فرهنگ اهل بیت (ع) و نماز جز با توفیقات الهی و توجهات ویژه ائمه اطهار (ع) میسر نخواهد شد .

اکنون که این عنایت پروردگار شامل حال حضرتعالی گردیده است نشانه ای است از شایستگی و توانمندی های متعهدانه و دلسوزانه حضرتعالی در راه ترویج فرهنگ ناب محمدی (ص) و حمایت و پشتیبانی خالصانه شما در عرصه فعالیتهای فرهنگی و دینی در آن شرکت گویای این امر مهم است .

لذا با توجه به اینکه توانسته‌اید با تدبیر و درایت مسئولانه خود در زمینه این فعالیتها رتبه شایسته تقدیر ویژه را در میان فعالیتهای فرهنگی و دینی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور در سال 1393 کسب نمائید بدینوسیله طی تقدیر و تشکر از حضرتعالی‌، امید دارم که در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) همواره موفق و موید باشید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.