بجنورد؛

برگزاری جشن نیمه شعبان در امامزادگان شاخص خراسان شمالی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: همزمان با آغاز شعبان المعظم، جشن نیمه شعبان در امامزادگان شاخص شهرستان های هشت گانه استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ، حجت الاسلام سیف الله سهرابی، از برگزاری جشن های شعبانیه در امامزادگان شاخص این استان همزمان با دهه نخست ماه شعبان خبر داد و افزود: در این جشن ها علاوه بر سخنرانی روحانیان مدعو و مولودی خوانی مداحان برگزیده استانی و کشوری، ویژه برنامه های فرهنگی، مذهبی و تفریحی دیگری نیز برگزار می شود.

وی افزود: جشن های محوری شعبانیه در مرکز این استان و در حرم مطهر حضرت سیدعباس بن موسی بن جعفر(ع) بجنورد، برادر گرامی امام رضا(ع) برگزار می شود.

به گفته وی افزون بر حرم مطهر حضرت سیدعباس(ع) در بجنورد، جشن های شعبان المعظم در شهرستان شیروان در محل امامزاده های حمزه رضا(ع) زیارت، در شهرستان اسفراین در محل امامزاده سیدجعفر(ع)، شهرستان جاجرم در حرم مطهر امامزاده فخرالدین(ع) ایور، فاروج در محل امامزاده سیدجعفر(ع) سیاهدشت و در شهرستان مانه و سملقان نیز در محل حرم مطهر امامزاده دلاور(ع) شهر آشخانه برگزار می شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.