عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حذف یارانه اقشار کم درآمد اشتباه اطلاعاتی بود/ مجلس پیگیری می‌کند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که در تاریخ اعلام شده وزارت تعاون اقدام به بازنگری در ریزش‌های صورت گرفته برای یارانه اردیبهشت ماه نکند ، مجلس پیگیر این موضوع خواهد بود.

حذف یارانه اقشار کم درآمد اشتباه اطلاعاتی بود/ مجلس پیگیری می‌کند
ابوذر ندیمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،با بیان اینکه قانون هدفمندی یارانه یک قانون مصرح است اظهار داشت: در قانون هدفمندی باخانوار و نه دهک روبه‌رو هستیم از این رو دولت باید به نسبت درآمد خانوار اقدام به حذف یارانه نقدی کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: اما دولت اجازه حذف آن دسته از خانوارها که جزء اقشار مستضعف هستند را ندارند و ریزش‌هایی که در پرداخت یارانه اردیبهشت ماه در خصوص اقشار ضعیف صورت گرفت باید بازنگری شود.

وی تصریح کرد: در صورتی که در تاریخ اعلام شده توسط وزارت تعاون بازنگری صورت نگیرد مجلس پیگیری خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در پی حذف یارانه پردرآمدها و اعتراض برخی از خانوارها به این موضوع اخیرا وزیر کار اعلام کرد که از روز پنجم خرداد یعنی فردا (سه شنبه) سامانه yaraneh10.ir آماده ثبت شکایات مردم در این رابطه خواهد بود.

آنطور که وزیر کار و رفاه اجتماعی قول داده به شکایات و اعتراضات ثبت شده نسبت به حذف یارانه نقدی حداکثر 15 روزه رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
یارانه اقشار کم درامد پرسال چطور..
Iran (Islamic Republic of)
پیمان پیریایی
۲۲:۱۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
آیا کسانی که زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی نیستند یارانه نقدیشون قطع میشود یانه-بعدمن کارگرساده که بیمه ندارم وسبدکالابه من تعلق نگرفته آیایارانه من قطع میشودیانه
آخرین اخبار