سید صالحی: حضور در میانه های جدول لیگ برتر کمترین حق استقلال خوزستان بود

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهار داشت: عوامل زیادی باعث شد که استقلال خوزستان به حق واقعی خود نرسد اما جایگاه تیم ما حداقل در میانه‌های جدول رده‌بندی بود.

سید صالحی: حضور در میانه های جدول لیگ برتر کمترین حق استقلال خوزستان بودسید مهدی سید صالحی مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشِی باشگاه خبرنگاران گفت: دیدار مقابل مس کرمان بازی مهمی برای تیم ما است و برد در این مسابقه حساس با تفاضل گل زیاد خیلی اهمیت دارد. ما باید تلاش کنیم تا علاوه بر گل نخوردن با زدن چند گل در خانه خود خیالمان را از بابت دیدار برگشت در کرمان راحت کنیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه ابراز داشت: زیبایی‌های فوتبال به همین موضوعات است که تیم ما با وجود ارایه بازی چشم‌نواز اکنون باید در پلی‌اف لیگ برتر برای سقوط نکردن تلاش کند. در حالی که ما در اکثر دیدارهای خود در لیگ برتر مستحق پیروزی بودیم که بدشانسی مانع برد شد حضور در میانه‌های جدول کمترین حق فوتبال خوزستان بود که این امر به هر دلیلی از جمله مصدومیت بازیکنان، داوری، گل نشدن موقعیت‌ها و سایر مسائل میسر نشد.

وی با اشاره به توانایی‌های تیم مس کرمان بیان کرد: تیم مس دارای بازیکنانی است که در فصل گذشته لیگ برتر حضور داشته‌اند و حتی بعضی از نفرات آن نسبت به بازیکنان تیم استقلال خوزستان سابقه بیشتری در لیگ برتر دارند و نباید آنها را به دلیل حضور در لیگ دسته اول دست کم بگیریم. از طرفی دیگر میثاقیان مربی صاحب سبکی است که تاکنون تیمهای زیادی را به لیگ برتر آورده است اما شرایط هر بازی فرق می‌کند و ما مصمم هستیم با برد مقابل مس کرمان در لیگ برت باقی مانده و زحمات فاضل بختیاری مدیر عامل باشگاه و کادر فنی را جبران کنیم.

سید صالحی در ارتباط با حواشی پیش آمده در دیدار هفته گذشته بین تیمهای استقلال اهواز و شهرداری تبریز و نظارت ویژه فدراسیون در جدال استقلال خوزستان و مس کرمان اظهار داشت: هواداران خونگرم خوزستانی همیشه پا به پای تیمهای شهرستانی برای موفقیت آنها زحمت می‌کشند و حتم بدانید اتفاقات هفته گذشته کار عده ای تماشاگر نما بوده است و من امیدوارم تماشاگران فهیم و عاشق استقلال خوزستان به یاری تیم ما بیایند تا نیتجه خوبی را مقابل مس کرمان به دست آوریم.

وی در پایان به مصدومیت خود اشاره کرد و افزود: در حال حاضر به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا مشغول فیزیوتراپی هستم و احتمال این که در بازی رفت پلی اف شرکت کنم خیلی کم است.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، خوزستان ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار