خوزستان؛

حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور در پروژه های درمانی خوزستان

بیمارستان امیر کبیر اهواز و دزفول و نیز زایشگاه 6 تختی بیمارستان شهدای شوشتر از جمله طرح های درمانی مذکور در استان هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و در آستانه روز مقاومت مردم دزفول، ساخت بیمارستان 96 تخت خوابی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال و با حضور علی ربیعی کلید خورد.

بخش های مختلف این بیمارستان شامل اطفال، زنان، جراحی، ICU، CCU، اورژانس و دیگر بخش های خدماتی است که به گفته وزیر تعاون قرار است ظرف 28 ماه تکمیل و بهره برداری شود.
 بیمارستان 96 تخت خوابی دزفول همچنین به منظور پوشش حوادث احتمالی جاده ای، در ابتدای جاده مواصلاتی دزفول به شوشتر احداث می گردد.

پناهی زاده، مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان، پیشرفت فیزیکی  بیمارستان امیرکبیر اهواز را 90 درصد اعلام کرد واز تکمیل آن تا شهریور ماه جاری خبر داد.

افتتاح زایشگاه 6 تختی بیمارستان شهدای شوشتر نیز از دیگر پروژه های درمانی استان بود که با موافقت وزیر تعاون، 5000 مترمربع فضای جانبی به مساحت فیزیکی این بیمارستان افزوده خواهد شد.

نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور همچنین از روند احداث بیمارستان 160 تخت خوابی آبادان با اعتبار 800 میلیارد ریال بازدید نمود که با 35 درصد پیشرفت فیزیکی طی 18 ماه آینده تکمیل می گردد.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.