دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین با بیان اینکه نباید با رویکرد سیاسی و جناحی به خانه احزاب نگاه کرد، گفت: احزاب باید زیر یک سقف جمع شوند و در جهت رفع مشکلات صنفی احزاب و تعامل آنها با دولت تلاش کنند.

نباید با رویکرد سیاسی و جناحی به خانه احزاب نگاه کرد/ خانه احزاب از یک دوره انزوا درس عبرت بگیرد"ابوالقاسم رئوفیان" دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کارکرد خانه احزاب در دوره جدید اظهارداشت: خانه احزاب طی چهار دوره‌ای که پشت سر گذاشته، در سه دوره فعال بوده و یک دوره انزوا و حاکمیت جناحی را نیز تجربه کرده است که باید از این دوران درس عبرت بگیرد.

وی با بیان اینکه در خانه احزاب باید کار صنفی انجام شود، ادامه داد: خانه احزاب در واقع باید محل تجمع احزاب و گروه‌های سیاسی دارای پروانه فعالیت باشد.

دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین افزود: احزاب باید زیر یک سقف جمع شوند و در جهت رفع مشکلات صنفی احزاب و  تعامل آنها با دولت تلاش کنند.

رئوفیان با بیان اینکه خانه احزاب رسالت سنگینی را بر عهده دارد، گفت: به هیچ عنوان نباید با رویکرد سیاسی و جناحی به این نهاد نگریست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، انتخابات خانه احزاب، روز پنج‌شنبه ۳۱ اردیبهشت برگزار و مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری به طور موقت رئیس آن شد.

در این انتخابات همچنین حسن غفوری‌فرد به عنوان نایب رئیس موقت خانه احزاب انتخاب شد.

کار این هیئت رئیسه موقت، اصلاح اساسنامه خانه احزاب است.

اصلاح اساسنامه خانه احزاب قرار است با حضور دبیران کل و نمایندگان احزاب انجام شود و پس از آن هم مجمع عمومی و اعضای شورای مرکزی خانه احزاب انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار