شرکت گوگل با هدف پاسخ به سلایق مختلف کاربران، دو اسباب بازی هوشمند به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العربیه؛ شرکت های دیجیتالی رقابت فشرده‌ای برای ارائه جدیدترین ابزارهای هوشمند به بازار آغاز کرده‌اند و گوگل نیز با معرفی دو محصول هوشمند جدید تلاش می‌کند از قافله رقابت عقب نماند.

گوگل از دو عروسک هوشمند – یکی خرگوش و دیگری خرس – رونمایی کرده است که قادر به تعامل با محیط و اتصال با دیگر ابزارهای دیجیتالی هستند. حق ثبت این اختراع به نام گوگل ثبت شده است.

گوگل دو اسباب بازی هوشمند به بازار عرضه می‌کند+تصاویر

در گوش عروسکها میکروفن، در چشمانشان دوربین، در دهانشان بلندگو و در گردن آنها یک موتور کوچک نصب شده است. این تجهیزات به عروسکهای هوشمند اجازه می‌دهد صدای اطراف را شنیده، صورتش را به سمت موضوعی خاص بچرخاند و با چشمانش وقایع را ببیند. همه اطلاعات دریافتی در پردازنده مرکزی تجزیه و تحلیل می‌شود و عروسک می‌تواند پاسخی مناسب با واقعه ارائه دهد.

این عروسک ها قادرند با استفاده از سامانه "بی‌سیم" مانند وای – فای و بلوتوث، با دیگر لوازم دیجیتالی منزل ارتباط برقرار کنند.  عروسکها صدای پخش کننده موسیقی را بلند‌تر و یا کانال تلویزیون را عوض می‌کنند. می‌توان آنها را "کنترل از راه دور هوشمند" نیز دانست که کار با لوازم صوتی و تصویری منزل را آسان‌تر می‌کنند.

گوگل دو اسباب بازی هوشمند به بازار عرضه می‌کند+تصاویر

عروسک ها دارای سامانه تشخیص صدا هستند و درک می‌کنند چه کسی در حال صحبت کردن با آنها است. "ریچارد وین دیوال" و "دنیل امین‌زاده" دو مخترع عروسکهای هوشمند گوگل در فوریه 2012 (اسفند 1390) بودند. 

گوگل دو اسباب بازی هوشمند به بازار عرضه می‌کند+تصاویر


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار