یزد؛

دستورالعمل جدید ثبت نام دانش آموزان در مدارس

مدیر کل آموزش و پرورش یزد دستور العمل ثبت نام دانش آموزان در مدارس یزد را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛احمد شیرزادبا اشاره به آغاز زمان ثبت نام دانش آموزان  بر سیاست های ابلاغی و استقرار ساختار 6-3-3 تاکید کرد و گفت ستاد نظارت بر ثبت نام در سطح استان ، شهرستان ، منطقه و ناحیه تشکیل شده است و زمینه های لازم برای ثبت نام دانش آموزان از طریق سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان ( سناد ) در استان مهیا شده است.

شیرزاد ساماندهی مراکز آموزشی قبل از شروع ثبت نام از نظر جنسیت ، نوع مدرسه و دوره تحصیلی با اولویت یک نوبته بودن را خاطرنشان کرد و اظهار داشت: فراهم آوردن آرامش خانوادها یک ضرورت است.

شیرزاد افزود: برای ثبت نام دانش آموزان میان پایه در مدارس نیازی به حضور والدین نیست وثبت نام هنرجویان هنرستان ها  بدون لحاظ نمودن محدوده جغرافیائی است ولی عادی صرفاً بر اساس محدوده جغرافیائی صورت می گیرد.

رئیس ستاد ثبت نام استان خاطر نشان کرد: ثبت نام دانش آموزان دیگر پایه های تحصیلی در مدارس دولتی بدون برگزاری آزمون ورودی ، مصاحبه ، شرط معدل ، نمره است و دریافت هر گونه وجه نقد ، چک حامل و چک پول در کلیه مدارس اعم از دولتی و غیر دولتی  ممنوع وکلیه وجوه دریافتی به حساب مدرسه واریز و چک های صادره هم توسط اولیای دانش آموزان در وجه مدرسه صادر شود.

زمان ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدائی از دوم خرداد و سایر دوره های تحصیلی بعد از پایان امتحانات آغاز و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نریمانی
۱۹:۲۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
با توجه به حکم دیوان عدالت اداری و اصل 50قانون اساسی دریافت هرگونه وجه ممنوع بوده و فقط می بایست به حساب خزانه داری کل واریز گردد و این اقدام خلاف قانون بوده و مسولین میبایست نظارن کامل در دریافت وجه داشته باشند