مدیر جشنواره «فیلم و عکس مادر» برگزاری این جشنواره را اولین جشن در جایگاه مادر عنوان کرد.

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: این اتفاق برای اولین بار است که در جهان شاهدش خواهیم بود؛ جشنواره «فیلم و عکس مادر» در ستایش مقام و جایگاه مادران است.

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه جشنواره مادر برای اولین بار در جهان اتفاق می‌افتد بیان کرد: برگزاری این جشنواره اتفاق نویی خواهد بود که تا بحال نیفتاده است.

وی افزود: در خصوص مقام زن جشن و جشنواره داشته‌ایم اما در خصوص مقام مادر طبق تحقیقاتی که کردم تابحال برگزاری جشنواره به این شکل نداشته‌ایم.

گودرزی عنوان کرد: طبق جزئیات این جشنواره که در فراخوان اعلام کرده‌ایم از ششم تا نهم مرداد ماه افتتاحیه تا اختتامیه جشنواره فیلم و عکس مادر خواهد بود که در عرض سه روز و 4 شب نمایش فیلم بلند، فیلم مستند، مستند داستانی و همچنین مسابقه عکاسی خواهیم داشت.

مدیر جشنواره «فیلم و عکس مادر» با بیان اینکه تا برگزاری جشنواره فرصت برای برنامه‌ریزی وجود دارد، گفت: مهمانان این جشنواره را اعلام نمی‌کنیم تا باعث غافلگیری شورا، قطعاً از هنرمندان مطرح و سرشناس سینما دعوت خواهد شد.

گودرزی اظهار داشت: انشاالله در سالهای آینده این جشنواره برگزار خواهد شد و ادامه خواهد داشت.

وی در پایان گفت: در یک پروژه سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌ام اما به دلیل درخواست تهیه کننده فیلم مبنی بر رسانه‌ای نشدن تا زمان صلاحدید وی از ارائه جزئیات معذورم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار