ویژه سیستم عامل اندروید؛

اندازه گیری و مدیریت ضربان قلب + دانلود نرم افزار

با استفاده از نرم افزار Runtastic Heart Rate PRO می توانید به صورت دقیق وضعیت و عملکرد قلب خود را زیر نظر بگیرید برنامه معرفی شده جزء برترین نرم افزارهای پزشکی در جهان است.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ امروزه با پیشرفت فناوری و تکنولوژی های استفاده شده در تلفن همراه، گوشی‌های هوشمند به یک وسیله پزشکی تبدیل شده اند و می توانند برخی از اعمال مرتبط با علم پزشکی مانند:میزان ضربان قلب،میزان فشار خون را به صورت دقیق محاسه کنند.

نرم افزار Runtastic Heart Rate PRO می تواند به صورت دقیق میزان ضربان قلب شما را اندازه گیری کند. فقط کافی است، انگشت خود را مقابل دوربین تلفن همراهتان قرار دهید تا برنامه شروع به کار کند و میزان ضربان قلب شما را نشان دهد.این برنامه علاوه بر اندازه گیری میزان ضربان قلب می تواند اطلاعات دقیقی را از وضعیت کلی قلب شما در هفته، ماه و سال ارائه کند؛با این ویژگی می توانید سلامتی خود را در هر مقطعی که دوست دارید اندازه گیری کنید.

از ویژگی های نرم افزار می توان به موردی چون:امکان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، بارگذاری اطلاعات در سایت رسمی برنامه،ارائه اطلاعات قابل اطمینان و ... اشاره کرد.

(در حال کار)

(در حال کار)

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 12.8 مگابایت
 • نسخه: 2.1
 • اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر
 • امتیاز: 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار