رییس کمیته ملی المپیک گفت: در افزایش هشت درصدی بودجه کمیته نمی گوییم این بودجه کافی خواهد بود، چون درست نیست.

هاشمی: اگر بگوییم بودجه کمیته کافی بوده، درست نیستکیومرث هاشمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بحث بودجه کمیته ملی المپیک و افزایش هشت درصدی آن نسبت به سال گذشته عنوان کرد: اگر بگوییم این افزایش کافی بوده، حرف درستی را نگفته‌ایم اما شرایط کشور طوری است که باید منابع را مدیریت کنیم. در نشست‌هایی که با مسئولان وزارت ورزش و جوانان داشتیم سعی کردیم این منابع را طوری مدیریت کنیم که فدراسیون‌های ما از اعزام جا نمانده و مشکلی در این مورد پیدا نکند.

وی افزود: در هر صورت شرایط کسب سهمیه متفاوت شده و برای برخی از رشته‌ها کار دشوار است. آنها باید در چند مسابقه شرکت کنند تا بتوانند کسب سهمیه کنند. به همین دلیل سعی می‌کنیم منابع را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم.

او با اشاره به قهرمانی تیم ملی تکواندو در رقابت های جهانی روسیه گفت: تکواندو یکی از رشته های پرامید و مدال آور ایران در بازیهای المپیک است اما شرایط برای ورود به المپیک از سال گذشته متفاوت شده و ورزشکاران در این رشته باید در رقابت های انتخابی مختلفی شرکت کنند تا امتیازات لازم را بدست آورند. بهرحال ما از این رشته و سایر رشته های مدال آور و المپیکی در حد توان حمایت لازم را خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، بودجه ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار