رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملارد از تلاش مجموعه تحت مدیریتی خویش به منظور تسهیل صدور مجوزهای تولیدی و صنعتی در این شهرستان خبر داد.

تسهیل صدور مجوزهای تولیدی و صنعتی در اولویت اداره  صنعت، معدن و تجارتعلی امیدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به استعدادهای متکسر و متنوع شهرستان  ملارد در حوزه تولیدی و صنعتی اظهار کرد: تسهیل صدور مجوزهای تولیدی و صنعتی در این شهرستان از اولویت‌هایی است که با جدیت  پیگیری می‌شود.

وی در ادامه افزود: پیرو رایزنی‌ها و مذاکراتی که با مسئولان استانی انجام شده ارائه تسهیلاتی برای فعالان عرصه تولیدی و صنعتی شهرستان ملارد مدنظر قرار گرفته است.

امیدی در پایان با اشاره به نگاه ویژه و خاص مجموعه تحت مدیریتی خویش در جهت ارتقاء فعالیت‌های صنعتی و تولیدی تصریح کرد:‌ قالیبافی یکی از فرصت‌ها و توانمندی‌های قابل توجه شهرستان ملارد محسوب می‌شود که در راستای حمایت از فعالان این عرصه اقدامات حمایتی ویژه‌ای لحاظ شده که ارائه و صدور کارت‌های قالیبافی و معرفی برخی قالیبافان شناسایی شده به منظور دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل(تجارت و کشاورزی) از نمونه‌های ‌آن به شمار می آید که امیدواریم دایره و چتر اقدامات این چنینی در آینده بیش از پیش توسعه پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار