عضو کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی گفت: پرونده رسيدگي به تخلفات تامين اجتماعي از سوي قوه قضائيه تکميل شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عباس قائد رحمت به پرونده تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: این پرونده پس از ماه ها تحقیق و کار شبانه روزی تیم کارشناسی در مجلس نهم تکمیل و در نهایت اواسط آذر ۹۲ در مجلس قرائت و برای بررسی بیشتر و صدور حکم به قوه قضائیه ارسال شد.

وی گفت: براساس قانون این نهاد باید در مدت ۳ ماه و به دلیل فوریت موضوع خارج از نوبت تخلفات سازمان تامین اجتماعی را بررسی و نتیجه نهایی را اعلام می کرد که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و ماه های بسیار زیادی است که مهلت تعیین شده به پایان رسیده و رسیدگی به پرونده بسیار طولانی شده اما هنوز نتیجه اعلام نشده است.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی از دستگاه قضائی درخواست کرد که هر چه سریعتر تکلیف پرونده تخلفات تامین اجتماعی را مشخص و در نهایت نتیجه را به جامعه منعکس کند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون چندین بار به دستگاه قضائی برای رسیدگی به پرونده تخلفات تامین اجتماعی تذکر داده‌ایم، گفت: از رئیس مجلس می خواهیم به طور رسمی از رئیس دستگاه قضا خواستار اعلام نتیجه پرونده تخلفات تامین اجتماعی شود.

قائد رحمت افزود: با توجه به گستردگی تخلفات مالی، سوء مدیریت، وام‌های نامتناسب و غیرمنطقی، مدیریت شستا و... در این پرونده و حساسیتی که در جامعه ایجاد شده است، هرچه سریعتر تکلیف تخلفات مشخص و نتیجه آن اعلام شود.

وی با اشاره به اینکه از وزیر دادگستری در این خصوص سوال خواهد شد، گفت: بزودی در مورد عدم تعیین تکلیف پرونده تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی از وزیر دادگستری سوال کرده و در این خصوص تذکر خواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۰:۲۵ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
لطفاً به نحوۀ برخورد کارکنان این سازمان با وجود دریافتی بالای (که دست کمی از دریافتی شرکت نفتی‌ها ندارن) هم توجه بشه!.
دریافتی‌شون بالاست نوش جونشون!. امّا برخوردها با ارباب رجوع صفر که چه عرض کنم زیر صفر!!!!!!!!!
آخرین اخبار