معاون دانشگاه آزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اعطای وام بلاعوض 3 تا 6 میلیون تومانی دانشگاه آزاد برای پایان‌نامه‌ها

واشقانی فراهانی از حمایت 3 تا 6 میلیونی دانشگاه‌‌ آزاد از پایان‌نامه‌ها و پروژه‌های پژوهشی کاربردی دانشجویان ارشد و دکترا براساس امتیازبندی خبر داد.

ابراهیم واشقانی فراهانی معاون دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه حمایت از پروژه‌های پژوهشی بر اساس امتیاز‌بندی خواهد بود، افزود: حمایت مالی بلاعوض برای پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد تا پیش از این 200 هزار تومان و برای دکترا یک میلیون تومان بوده که بدین‌ترتیب تا چندین برابر افزایش یافت. یکی از برنامه‌های سال جاری حمایت از موضوعات پژوهش و پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی با توجه به نیازهای بومی و منطقه‌ای و کلان کشور است. 

وی ادامه داد: در این راستا دانشگاه آزاد حمایت خود را از پایان‌نامه‌ها و پژوهشهای دانشجویان اعلام می‌کند و به دانشجویان کارشناسی ارشد تا سقف 3 میلیون تومان و دانشجویان دکتری تا سقف 6 میلیون تومان وام بلاعوض با هدف حمایت مالی از طرح‌های پژوهشی واگذار می‌کند. 

واشقانی اظهار داشت: در سند راهبردی دانشگاه آزاد به تمام واحدها ابلاغ شده که موضوعات پژوهش و پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی با توجه به نیازهای بومی و منطقه‌ای و کلان کشور تعریف شود. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
این موضوع شامل حال اونایی که پارتی ندارن هم میشه؟یا برای خواصه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۲۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
سلام اینم مثل بیمه که میگفتن بیمتون میکنیم میشه این خط اینم نشون
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۲:۵۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
سلام،میخواستم بدونم این وام به دانشجویان همه رشته ها تعلق میگیره یا یسری رشته خاص؟چگونگی اقدام از طریق دانشگاه رو هم توضیح بدین
آخرین اخبار