جلیل کفایتی:

غریبانه درلیگ تیم داری می کنیم/هیچکدام از مسئولان فدارسیون کشتی توجهی به ما ندارند

مدیرعامل تیم کشتی آزاد کفایتی مشهد گفت:متأسفانه نه تنها رئیس بلکه هیچکدام از مسئولان فدارسیون کشتی توجهی به تیم های حاضر در لیگ برتر کشتی ندارند.

غریبانه درلیگ تیم داری می کنیم/هیچکدام از مسئولان فدارسیون کشتی توجهی به ما ندارند

جلیل کفایتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:چند فصل است که در رقابت های لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور تیم داری می کنم و با توجه به این که ما شرکت خاصی نداریم و به صورت یک شخص حقیقی مسئولیت تیم را بر عهده دارم همیشه علی رغم نتایج خوبی که کسب می کنیم بی سر و صدا می آییم و پس از پایان مسابقات خیلی غریبانه به مشهد بازمی گردیم.

وی با بیان این که هیچکدام از مسئولان فدارسیون کشتی توجهی به ما ندارند عنوان کرد:توقع ما از مسئولان فدارسیون کشتی این است که با توجه به این که ما برای رونق بخشیدن و جذابیت مسابقات لیگ با وجود همه مشکلات مالی دعوت آنها را می پذیریم آنها هم اندک توجهی به تیم های حاضر در این رقابت ها داشته باشند،باور کنید من احساس می کنم اصلاً رسول خادم من را نمی شناشد حالا رئیس فدارسیون هیچ اما نباید سایر دست اندرکاران این مجموعه یک خسته نباشد و خدا قوت خشک و حالی به ما بگویند؟!...

مدیر عامل تیم کشتی آزاد کفایتی مشهد درباره این که با وجود این بی توجهی ها چرا در رقابت های لیگ تیم داری می کند گفت:باور کنید چند بار تصمیم به انصراف گرفتم اما وقتی کشتی گیران و کادر فنی را می بینم که چقدر با انرژی و شوق خستگی ناپذیر تمرین می کنند نظرم عوض می شود.

وی تاکید کرد:در هر صورت شاید برای برخی تیم ها که اسپانسر دارند حضور در یک چنین مسابقاتی به لحاظ تبلیغاتی سود داشته باشد اما برای ما که به صورت شخصی ورود پیدا می کنیم جزء عشق و علاقه مندی به کشتی هیچ منفعتی دیگری ندارد به همین منظور از مسئولین فدارسیون کشتی توقع دارم که توجه خود را نسبت به تیم هایی چون کفایتی دریغ نکنند.

رقابت های مرحله اول لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور یادواره مرحوم علیرضا سلیمانی قهرمان جهان و پهلوان کشور، روزهای 31 اردیبهشت و اول خردادماه در سالن مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شدکه در رشته آزاد تیم های بیمه رازی، ستارگان ساری، کفایتی مشهد، شورای شهر و شهرداری همدان، نوین چرم البرز، صدرای زیرآب، موسسه فرهنگی ورزشی بهنام طیبی و پومر ایران به ترتیب به عناوین اول تا هشتم رسیدند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: کشتی ، آزاد ، کفایتی مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار