سید حسن نصرالله: اگر درسوريه با تروريست‌ها مقابله نمی‌کرديم بايد در لبنان با آن‌ها می‌جنگيديم

دبیرکل حزب الله لبنان گفت اگر مقاومت در خاک سوریه با تروریست‌ها مقابله نمی‌کرد، باید در شهرهای لبنان به مبارزه با آن‌ها می‌پرداخت.

سید حسن نصرالله: اگر درسوريه با تروريست‌ها مقابله نمی‌کرديم بايد در لبنان با آن‌ها می‌جنگيديمبه گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛روزنامه‌های السفیر و الاخبار لبنان امروز نوشتند: سید "حسن نصرالله"، دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته در سخنانی در حضور شماری از نیروهای مقاومت، از جمله ده‌ها تن از جانبازان به مناسبت روز «جانبازان مقاومت» گفت: اگر مقاومت در خاک سوریه با تروریست‌های تکفیری مقابله نمی‌کرد، باید در شهرهای لبنان به مبارزه با آن‌ها می‌پرداخت.

وی در ادامه سخنان خود، که به صورت ویدئو کنفرانس پخش می‌شد، افزود: «از سال ۲۰۱۱، مصلحت تشخیص داده شده این بود که با تکفیری‌ها رویارویی صورت گیرد. برخی‌ها مانند برادران عراقی، که در ابتدا از ما به علت حمایت از نظام سوریه انتقاد کردند، پس از حمله داعش به کشورشان، به درستی رویکرد ما پی بردند.» 

وی ادامه داد: اگر ما در حلب، حمص و دمشق مبارزه نمی‌کردیم، باید در بعلبک، هرمل، الغازیه، صیدا، صور، نبطیه و دیگر روستا‌ها و شهرهای لبنان [با تروریست‌ها] مبارزه می‌کردیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار