دعاهای کاربران فضای مجازی مستجاب شد؛

پدر داوود عابدی مجری شبکه خبر پیدا شد

پدر داوود عابدی مجری شبکه خبر که به بیماری آلزایمر مبتلاست چهار روز قبل از خانه خارج و به منزل بازنگشته بود... اما خوشبختانه بعد از گذشت چهار روز پدر ایشان به کانون خانواده بازگشت.

سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران: پدر داوود عابدی مجری و گزارشگر شبکه خبر که به بیماری آلزایمر مبتلاست چهار روز قبل از خانه خارج و به منزل بازنگشته بود. پدر عابدی مبتلا به آلزایمر درجه ۲ است و چهار روز پیش هنگامی که همسرش سر نماز بود اعلام کرده که تا سر کوچه می‌رود و برمی‌گردد اما بعد از گذشت چهار روز به خانه بر نمی‌گردد.

مجری شبکه خبر گفت: تمام بیمارستان‌ها، کلانتری‌ها و پارک‌ها را به دنبال پدرم گشته‌ایم اما نتوانستیم او را پیدا کنیم. در طی این چند روز که من این خبر را در فضای مجازی گذاشتم مردم بسیار نسبت به ما لطف داشتند. از همشهریان خوبم تقاضا دارم مرا در پیدا کردن پدرم یاری و برای وی و خانواده ما دعا کنند.

پدر داوود عابدی مجری شبکه خبر پیدا شدپدر داوود عابدی مجری شبکه خبر پیدا شد

حالا بعد از انتشار این خبر در فضای مجازی و دعاهای کاربران، خوشبختانه پدر داوود عابدی پیدا شده است؛ خانم المیرا شریفی همسر داوود عابدی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود در این خصوص اینگونه می‌نویسد:

"الهی شکرت. شب میلاد آقام ابالفضل مبارک همتون. بابای آقای عابدی بعد چهار روز پیدا شد.الان اومدیم کلانتری دنبالشون. دم همتون گرم. دست همتون رو میبوسم به خاطر دعاهایی که کردید .چقدر خوبید شما .
مولا علی یارتون
#ایرانی جان #ماباهمیم #بخند تا زندگی بهت لبخند بزنه
از جنت آباد تا ونک رفته بود اونجا یه همشهری پیداشون میکنه تحویل پلیس میده."

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۲:۳۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
خدا شکر، که این عزیز از نگرانی وپریشونی دراومد، پدر ومادر حتی اگر مریضم که باشن، وجودشون دلگرمیه،
قدرشونو بدونیم،