موحدنیا: اهمیت فدراسیون ووشو به جوانان در سایر فدراسیون ها دیده نمی شود

سرمربی تیم ملی جوانان در بخش ساندا گفت: توجه ویژه ای که فدراسیون ووشو به تیم های ملی جوانان دارد، در سایر فدراسیون ها مشاهده نمی شود.

رامین موحدنیا در آستانه آغاز سومین مرحله اردوی تیم ملی جوانان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: سرمایه گذاری و برنامه ریزی مناسب که شامل برگزاری 5 مرحله اردو و همچنین اعزام جوانان به  تورنمنت بین المللی گرجستان است ، نشانگر اهمیت ویژه مسئولان فدراسیون ووشو به بخش جوانان است که در سایر فدراسیون ها این توجه کمتر دیده می شود.

وی افزود: در حال حاضر 14سانداکار در اردوی تیم ملی جوانان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا داریم که تکلیف اوزان منفی 48 و منفی 65 کیلوگرم مشخص شده و در این اوزان یک نفر دارند. اما در اوزان منفی 52،56،60،70،75، و 80 کیلوگرم در هر وزن دو سانداکار هستند که در ابتدای اردوی سوم دوشنبه 4 خرداد در آکادمی ووشو برای دومین بار با هم مبارزه می کنند تا نفرات ثابت مشخص شوند . البته در صورتی که با هم مساوی شوند به بازی سوم کشیده می شود که این دیدار نیز عصر همان روز برگزار می شود وتعدادی از نفرات بازنده با صلاحدید کادر فنی بعنوان یار تمرینی در اردو باقی می مانند و برخی از آنان نیز اردو را ترک می کنند.

سرمربی تیم ملی جوانان در بخش ساندا گفت: خوشبختانه جوانان ما از نظر فنی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و با توجه به اینکه مشکل عمده بخش جوانان کم تجربگی و حضور کم در میادین بین الملی است، در نظر داریم تا با اعزام تیم ملی ساندا جوانان به تورنمنت بین الملی گرجستان (در ابتدای تیرماه ) این بی تجربگی تا حدود زیادی جبران شده و به طور حتم نیز نتایج خوبی از این مسابقات خواهیم گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا هر کشور مجاز به اعزام 5 وزن هست که طبق توافق کادر فنی در نظر داریم تا بعد از اعزام 8 وزن  به تورنمنت بین الملی گرجستان و با توجه به عملکرد سانداکاران جوان ، تصمیم نهایی را برای انتخاب 5 وزن برتر را بگیریم.

گفتنی است: مسابقات قهرمانی جوانان آسیا 12 تا 17 مرداد به میزبانی چین برگزار می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: جوانان ، ساندا ، ووشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار