یزد؛

عدم اجازه به دشمنان برای بازجویی از دانشمندان ایرانی

امام جمعه یزد در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت: این امر جزو آرمانهای ملت ایران است با این حال امیدواریم طرف های ایران در صراط مستقیم قرار گیرند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه یزد گفت : رسول خدا تاکید داشتند که قران و عدم اجازه به دشمنان برای بازجویی از دانشمندان ایراناهل بیت باید باهم انتخاب شوند وگرنه انتخاب یکی موجب تفرقه و اختلاف میان مسلمانان و گمراهی آنها خواهد شد.

خطیب جمعه یزد تاکید کرد : این حدیث  پیامبر اسلام مخصوص زمان خاصی نیست وتا ابد و تا قیامت مصداق دارد و فاصله انداختن میان قرآن و اهل بیت (ع) پیامبر از شگردهای آمریکایی هاست تا بتوانند میان مسلمانان تفرقه ایجاد کنند.

 ناصری گفت: دشمنان فکر کشاندن جنگ نیابتی به مرزهای ایران هستند که با هشدار رهبر فرزانه انقلاب  آنها دیگر حتی فکر این کار را در کله خود پرورش نمی دهند.

امام جمعه یزد با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری راجع به عدم اجازه به دشمنان برای بازجویی از دانشمندان ایران گفت: این امر جزو آرمانهای ملت ایران است با این حال امیدواریم طرف های ایران در صراط مستقیم قرار گیرند.

امام جمعه یزد در پایان با اشاره به اینکه  امروز ولایت فقیه ادامه و نایب همان ولایت اهل بیت (ع) است گفت: باید زیر چتر ولایت بمانیم و در حفظ انقلاب در سایه این نعمت و همدلی و یکپارچگی ملت تلاش کنیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.