دبیر جشنواره ملی بهره‌وری گفت: این جشنواره با حمایت بخش خصوصی انجام می‌گیرد و هیچ حمایت مالی از سوی دولت و اتاق بازرگانی انجام نگرفته است.

برگزاری جشنواره ملی بهره‌وری با حمایت بخش خصوصیفرشید شکر خدایی دبیر جشنواره ملی بهره‌وری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: جشنواره ملی بهروری از آغاز تاکنون با هزینه بخش خصوصی انجام شده و هیچ هزینه‌ای از بوجه کشور حتی اتاق ایران به عمل نیامده است. 

وی افزود: این جشنواره از طریق پرداخت سرمایه توسط بخش خصوصی ساماندهی می‌شود و در سال بین 2 تا 3 میلیارد هزینه دارد. 

شکر خدایی گفت: ما تلاش می‌کنیم کارنامه بهره‌وری شرکت‌ها را اندازه گیری کنیم و به صورت رایگان در اختیارشان قرار دهیم، همچنین پروژه‌ها و پیشنهادهای آنها مطالعه می‌شود. 

وی گفت: متاسفانه دولت از فعالین اقتصادی بهره‌وری حمایت‌های مالی اعم از تخفیف مالیات و تخفیف بیمه نمی‌کند ولی بخش خصوصی از این اشخاص تقدیر به عمل می‌آورد. 

دبیر جشنواره ملی بهره‌وری ادامه داد: در این جشنواره هیچ کمک مالی از سوی دولت و اتاق بازرگانی انجام نشده است هر چند که اتاق بازرگانی فضا ،امکانات و حمایت‌های معنوی خود را اعلام کرده است. 

شکر خدایی ضمن اشاره به اینکه حضور در این جشنواره کاملا رایگان است، تصریح کرد: این جشنواره کاملا ملی است یعنی مال مردم است و نباید نگران هزینه‌های آن بود بلکه بهتر است نگران هشتاد درصد اقتصاد باشیم که در دست دولت است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار