مديرعامل شرکت ملی مناطق نفت خيز جنوب از طراحی و پياده سازی سامانه جامع و يکپارچه اطلاعات مديريت پروژه (PMIS) در اين شرکت خبر داد.

طراحی و پیاده‌سازی سامانه جامع در شرکت ملی مناطق نفت‌خیزبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ عالي پورگفت: اين سامانه با هدف افزايش بهره‌وري، ايجاد وحدت رويه، استاندارد سازي و تسهيل در اجراي طرح ها، بر مبناي استاندارد مديريت پروژهPMBOK تهيه شده است.

وي گفت: در سامانه جامع و يکپارچه اطلاعات مديريت پروژه؛ پروژه ها که براي نخستين بار اجرا مي شود، همه فرآيندهاي آغازين تا اختتام پروژه‌ها در حوزه‌هاي دانشي متفاوت از جمله مديريت محدوده، مديريت زمان، مديريت هزينه، مديريت کيفيت، مديريت ريسک، مديريت دانش، از آغاز تا  تکميل و راه اندازي، پياده‌سازي شده است.

عالي پور با اشاره به اينکه اين سامانه که به صورت سازگار با روال‌هاي موجودِ تعريف، تصويب و اجراي پروژه‌ها در شرکت، طراحي شده است، با در اختيار قرار دادن اطلاعات دقيق، صحيح و روزآمد پروژه‌ها، افزايش سرعت و دقت در تصميم گيري را به ويژه در سطح مديريت ارشد سازمان، در پي خواهد داشت. 

مديرعامل شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب گفت: در اين سامانه تمامي مسئولان  طرح هاي سرمايه‌اي اعم از متقاضيان، مجريان، بهره‌برداران، مديريت ارشد سازمان ، قادر خواهند بود در هر زمان و به تناسب نياز و تعريفي که براي آنان شده است، اطلاعات مورد نياز هر پروژه را دريافت و يا روز آمد نمايند.

عالي پور با بيان اينکه طراحي و پياده سازي اين سامانه که به طور کامل در اين شرکت انجام شده است، تأثيري قابل توجه در کاهش زمان و هزينه ها و افزايش کيفيت اجراي پروژه ها دارد ادامه داد : اين طرح بزودي مورد  بهره برداري و عملياتي مي شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار