دقایقی پیش جلسه امروز صبح مجمع عمومی خانه احزاب به پایان رسید و ادامه جلسه برای اصلاح اساسنامه عصر امروز در تالار وزارت کشور پیگیری می‎شود.

جلسه امروز صبح مجمع عمومی خانه احزاب به پایان رسیدبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران؛ جلسه امروز صبح مجمع عمومی فوق العاده دقایقی پیش به پایان رسید و با اعلام رئیس جلسه قرار شد ادامه این جلسه برای اصلاح اساسنامه بعدازظهر ادامه پیدا کند.

براساس این گزارش؛ مصطفی کواکبیان به عنوان رئیس جلسه برای اصلاح اساسنامه رای گیری کرد که در خلال این رای گیری کوهکن به عنوان مخالف اصلاح اساسنامه و حسین کاشفی به عنوان موافق اصلاح اساسنامه صحبت کردند.

در ‌‌نهایت کواکبیان اعلام کرد که جلسه مجمع عمومی فوق العاده برای اصلاح اساسنامه امروز عصر در تالار وزارت کشور پیگیری شود.

براساس این گزارش، سه موضوع قرار است در اصلاح اساسنامه مورد بررسی قرار گیرد، موضوع اول آنکه از هریک از جریان‌های اصلاح طلب، اصولگرا و مستقلین ۷ نفر در شورای مرکزی خانه احزاب حضور پیدا کنند، پیشنهاد دوم این بود که حق رای افراد را محدود کرده و آنان به غیر از جریان متبوع خود به دیگر جریان‌ها رای دهند و موضوع سوم اینکه دونفر اصلاح طلب، دو نفر اصولگرا و یک نفر از مستقلین در هیئت رئیسه باشد که این سه مورد قرار است امروز در اصلاح اساسنامه بررسی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجمع ، عمومی ، احزاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
این احزاب چه سودی برای ملت دارند .در فتنه سال 1388 که موقعیت سیاسی و امنیتی ایران در لبه پرتگاه قرار گرفت و مقام معظم رهبری در نماز جمعه متوسل به اقا امام زمان شدند و با دلی شکسته استغاثه کردند این احزاب چه اقدامی کردند ؟
آخرین اخبار