رئیس فدراسیون والیبال در خصوص پیشنهاد پروجا به کواچ گفت: این یکی دیگر از شگردهای رسانه‌های اروپایی برای والیبال ایران است.

بگذارید دل اروپائی‌ این حواشی خوش باشدمحمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ما در آستانه حضور در مسابقات حساس و سنگین لیگ جهانی هستیم پرداختن به این مسائل کار درستی نیست و فقط باید به تعبیر خودمان از آن به عنوان شیطنت رسانه‌ای یاد کرد.
 
وی تصریح کرد: تیم والیبال پروجا مربی خود را از دست داده است، کواچ  هم در گذشته در این تیم حضور داشته و آن با سرمربی تیم ملی ایران نتایج خوبی را در لیگ ایتالیا کسب کرده بودند طبیعی است که یکی از گزینه‌هایشان باشد.
 
داورزنی گفت: کواچ تا پایان المپیک 2016 ریو با والیبال ایران قرار داد بسته است اگر باشگاهی می‌خواهد با وی که دارای خواهان‌های زیاد است همکاری کند باید ابتدا با فدراسیون وارد مذاکره شود.
 
رئیس فدراسیون والیبال اظهار داشت: برخی رسانه‌های ایتالیایی دنبال این هستند که برای والیبال ایران حاشیه سازی کنند در صورتی که کواچ به ایران متعهد است وی حتی اگر بخواهد به عنوان مشاور با تیمی همکاری کند ابتدا باید با فدراسیون مذاکره داشته باشد که تمام این موارد به بعد از لیگ جهانی موکول می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار