رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در بازدید از زندان شهرستان سنقر برتلاش مسئولان برای اجرای طرح ساماندهی زندانیان و کاهش آمار جمعیت کیفری تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ محمدرضا عدالتخواه به همراه رییس دادگستری و دادستان سنقر از زندان این شهرستان بازدید و ضمن گفت وگو با زندانیان و مسئولان فعالیت‌های انجام شده در حوزه قضایی را بررسی کرد.

عدالت خواه در سخنانی ضرورت استفاده از تاسیسات حقوقی به منظور ساماندهی زندانیان و کاهش آمار جمعیت کیفری را خواستار شد.

وی افزود: توسل به آیات نورانی قرآن کریم راه گشای بسیاری از معضلات اجتماعی است و اجرای طرح قرآنی حبل المتین در زندان‌ها فرصت مناسبی برای تحقق اهداف اصلاحی، تربیتی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: حضور و مشارکت زندانیان در فعالیت‌های فرهنگی تربیتی زندان با محوریت یادگیری تعالیم اسلامی بر بازگشت سعادتمندانه آنان به آغوش اجتماع موثر است.

همچنین اژدر اسدبگی مدیرکل زندان‌های کرمانشاه در بازدید از زندان سنقر ضمن رسیدگی به وضعیت زندانیان نحوه اجرای طرح‌های عمرانی این بخش را مورد بررسی قرار داد.

اسدبگی با حضور در زندان سنقر از روند ساخت نمازخانه و دیگر فعالیت‌های عمرانی این زندان آگاهی یافت و در سخنانی به نقش موثر زیبا سازی محیط زندان در پیشبرد اهداف اصلاحی و تربیتی مددجویان اشاره کرد.

وی همچنین در جمع زندانیان سنقر هم حضور یافت و در دیداری چهره به چهره ضمن استماع عرایض آنان دستورات لازم به منظور رفع مشکلات مطرح شده را صادر کرد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: اجرا ، طرح ، ساماندهی ، زندانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.