رئیس شورای المپیک آسیا با بیان اینکه از میزبانی شهر تهران راضی است گفت: ارتباط متقابل ورزشکاران با شورای المپک آسیا برای شکوفایی ورزش این قاره مفید است.

شهر زیبای تهران میزیان بسیار خوبی است/ارتباط متقابل به شکوفایی ورزش آسیا کمک می کندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شیخ احمد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا در آغاز نشست این شورا عنوان کرد: همه رویداها را با موفیقت اجرا کردیم که ما در بخش‌های مختلف موفقیت‌های زیادی کسب کردیم. اما بدون اتحاد نمی‌توانستیم موفق باشیم. حالا منتظر بازی‌های داخل سالن و رزمی عشق آباد هستیم.

وی با بیان اینکه رقابت ورزشکاران وابسته به روابط خوب المپیک آسیا است بیان کرد: رئیس کمیته المپیک هند دیداری با من داشت و همچینین دکتر خو هم به عنوان نماینده برگزاری بازی های آسیای 2018 جاکارتا معرفی شده است. من در ماه سپتامبر در مورد این بازی‌ها اطلاعات کاملی را اعلام می کنم از میزبانی تهران، NOC ، مسئولان و ورزشکاران تشکر می‌کنم.

رئیس شورای المپیک آسیا با بیان اینکه ایران پیشرفت زیادی در کسب مدال در آسیا داشته است تصریح کرد: در اجلاس امروز که در ایران برگزار می شود 45 نفر از اعظای شورا دور هم جمع می شوند. در بازی های آسیایی و دیگر رقابت های قاره آسیا شاهد حضور ورزشکاران ایرانی بودیم که امیدوارم این حضور در آینده بیشتر شود. امیدوارم ارتباط متقابل ورزشکاران با شورای المپیک آسیا نسبت به گذشته بیشتر شود تا به شکوفایی ورزش در این قار کمک کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار