مسئول ستاد ثبت نام مدارس اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: کلاس‌اولی‌ها باید از ابتدای خرداد جهت شروع مراحل ثبت نام به مدارس مراجعه کنند تا از طریق مدارس در زمان‌های مشخصی برای شرکت در طرح سنجش سلامت معرفی شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، جواد یاری گفت: 31 تیرماه نیز پایان مهلت ثبت نام در مدارس است و از والدین خواست تا از نخستین روزهای ثبت نام نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام کرده و این کار را به تعویق نیندازند.

یاری با بیان اینکه امسال 20 پایگاه سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی را مورد سنجش و ارزیابی قرار خواهند داد، گفت: تنها کلاس اولی‌هایی که در طرح سنجش سلامت شرکت کرده و سلامت آن‌ها تایید شده باشد در مدارس ثبت نام نهایی می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در زمان ثبت نام از دانش آموزان هیچ وجهی دریافت نمی‌شود، گفت: ثبت نام دانش آموزان در مدارس عادی دولتی کاملا رایگان است، اما در مدارس خاص و هیئت امنایی مستلزم پرداخت هزینه‌هایی است که این هزینه‌ها نه در هنگام ثبت نام، اما بعدا دریافت خواهد شد.

یاری با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال 30 هزار و 400 دانش آموز کلاس‌اولی داشته باشیم، گفت: در این صورت شاهد کاهشسه دهمدرصدیتعداد دانش آموزان کلاس‌اولی نسبت به سال قبل خواهیم بود.

مسئول ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تعداد کلدانش آموزان استان برای سال تحصیلی آینده را نیز315 هزار و 500 نفر با کاهش شش دهم درصدی پیش بینی کرد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.