وزیر اطلاعات گفت: به لطف خداوند و با تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) دشمنان نتوانسته‌اند کوچک‌ترین سوءقصدی به کشور داشته باشند.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود علوی عصر امروز در برنامه سفر هیئت دولت به آذربایجان‌شرقی در جمع مردم منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا در منطقه آزاد ارس حضور یافت.

وی در جمع مردم شهرستان جلفا اظهار داشت: دولت بدون هرگونه نگاه تبعیض‌آمیز به فعالیت جناح‌های سیاسی و دوری از هیاهو به دنبال تحقق همدلی برای خدمت عزتمندانه است.

وزیر اطلاعات با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، جذب حداکثری و دفع حداقلی را هدف دولت «تدبیر و امید» در راه نهادینه‌سازی وحدت ملی مهم عنوان کرد و ادامه داد: اگر فرمایش مقام معظم رهبری برعکس عمل شود، عامل آن بر انقلابی بودن و ایرانی بودن خود شک کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی، شرایط اقتصادی کشور را نیازمند همدلی و همزبانی بیش از پیش مسئولان و مردم دانست و عنوان داشت: وابستگی اقتصاد ملی به نفت، کاهش قیمت آن و اعمال تحریم‌های اقتصادی چندین ساله در اراده ملت شهیدپرور ایران برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی تأثیری نداشته و همچنان استوار است.

وی، جوانان آذربایجان را یکی از عوامل مهم در جامعه علمی توصیف کرد و عنوان داشت: علامه امینی، علامه جعفری، شهید مدنی، شهریار، باقرخان، ستارخان و سایر شخصیت‌های برجسته این خطه و همچنین علمای برجسته دینی از دیار گرگر در شهرستان جلفا، بیانگر نقش مؤثر آذربایجان در کشور است.

وزیر اطلاعات با اشاره به شهدای آذربایجان و شهدای گمنام مدفون در حیاط مسجد امام زمان(عج) جلفا، گفت: رشادت‌های جوانان آذربایجانی در دفاع مقدس بر همگان مشهود بود و حتی فاصله صدها هزار متری این استان با مناطق جنگی نیز مانع از پاسداری و جان‌سپاری در جبهه حق علیه باطل نشد و امروز شاهد یکی از امن‌ترین مناطق مرزی کشور در این خطه هستیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین علوی متذکر شد: امیدوارم با توجه به پیشرفت‌های به وجود آمده و ظرفیت‌های موجود در کشور و این منطقه، روزبه‌روز شاهد توسعه اقتصادی آذربایجان و شهرستان جلفا باشیم.

وی، کنترل تورم و رشد گرانی را یکی از عملکردهای ویژه دولت تدبیر و امید عنوان کرد و توضیح داد: هدف دولت کاهش تورم، رشد اقتصادی و امید به تولید ملی است و در این میان نقش اقشار مختلف جامعه بی‌بدیل است.

وزیر اطلاعات، تأمین امنیت پایدار برای کشور را یکی از مهم‌ترین امور دولت تدبیر و امید عنوان کرد و اظهار داشت: رفع مشکلات اقتصادی کشور با دوری از حرکت شعاری، جلب رضایت مردم و برنامه‌ریزی برای تحقق اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین رویکردهای دولت است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علوی، رشد فرهنگی جامعه را یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه پایدار عنوان کرد و افزود: به دنبال تحکیم وحدت، امنیت پایدار و تحقق رونق اقتصادی، رشد فرهنگی جامعه که یکی از الزامات پیشرفت و توسعه هر کشور است، محقق خواهد شد.

وی، هدف دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی را تأمین امنیت و آسایش و وحدت ملت ایران عنوان کرد و گفت: به لطف خداوند و با تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) دشمنان نتوانسته‌اند کوچک‌ترین سوءقصدی به کشور داشته باشند.

وزیر اطلاعات در ابتدای ورود خود به شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس با ادای احترام به مقام شهدای گمنام مدفون در حیاط مسجد امام زمان(عج) جلفا در جمع مردم این منطقه سخنرانی کرد و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

انتهای پیام/

      

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار