دو دوست نقابدار که اقدام به دستبرد 880 میلیون تومانی از بانک صادرات مهاباد کرده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، عاملان سرقت مسلحانه از بانک صادرات مهاباد با تلاش و هوشیاری ماموران نیروی انتظامی و اداره آگاهی این شهرستان در کمتر از 48 ساعت دستگیر شدند .

این سارقان در حین انتقال و جابجایی پول از بانک صادرات شعبه میدان تره بار مهاباد، اقدام به سرقت یک میلیارد و 880 میلیون ریال وجه نقد کرده بودند .

سارقان 880 میلیونی بانک صادرات دستگیر شدند/ کشف سلاح جنگی از مخفیگاه دزدان نقابدار

به دنبال فرار متهمان سریعا موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و ماموران زبده انتظامی این شهرستان با استفاده از شگردهای فنی و علمی و پلیسی موفق شدند این دو سارق 25 و 28 ساله را در روستاهای تابعه این شهرستان مهاباد ردیابی کنند.

با اعزام تیم های ویژه نیروی انتظامی به محل مخفیگاه دو سارق و بستن تمامی راه‌های فرار هر دو دزد حرفه‌ای دستگیر و تمامی وجوه به سرقت رفته از این بانک از مخفیگاه مجرمان کشف شد.

سارقان 880 میلیونی بانک صادرات دستگیر شدند/ کشف سلاح جنگی از مخفیگاه دزدان نقابدار

سردار شرفی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی به باشگاه خبرنگاران گفت: از این دو سارق همچنین دو قبضه اسلحه و یک کلت کمری قلابی نیز که از آنها در این سرقت استفاده کرده بودند، کشف شده است . 

گفتنی است، سرقت مسلحانه از بانک صادرات شعبه میدان تره بار مهاباد در ساعت 15:48 بعد از ظهر روز دوشنبه و توسط دو سارق نقابدار در هنگام انتقال پول در مقابل این بانک به وقوع پیوست و سپس سارقان با یک خودروی بدون پلاک از محل گریختند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار