یک اقدام دیرهنگام دیگر در بسکتبال ایران؛

عماری: هنوز برای حل مشکل غرب آسیا تلاش می کنیم

سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال از تلاش برای حل مشکل تیم ملی منتخب لیگ ایران برای شرکت در مسابقات غرب آسیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بسکتبال ایران در چند سال گذشته بارها با مشکلاتی به خاطر دیر اقدام کردن از سوی فدراسیون مواجه شده است. آخرین مورد نیز به اعزام نشدن محمد یوسف وند به کمپ بسکتبال بدون مرز آمریکا باز می گردد که شانس های بسیاری را از این بازیکن گرفت.

اما در جدیدترین مورد تیم ملی ب یا همان تیم منتخب لیگ ایران نیز در آستانه حذف از مسابقات غرب آسیا با جریمه 25 هزار دلاری قرار گرفته است.

مسعود عماری سرپرست دبیری فدراسیون در این باره توضیح داد: هنوز از طرف غرب آسیا چیزی به طور رسمی اعلام نشده است. ما امروز هم مدارک باقیمانده را ارسال کردیم تا کارها برای اعزام تیم انجام شود. آنها هم جواب قطعی برای حذف یا جریمه تیم نداده اند.

وی تاکید می کند که برای تشکیل تیم منتخب لیگ با مشکلاتی از جمله شرایط لیگ مواجه بوده اند و زمان لازم برای اعلام آمادگی مسابقات هم محدود بوده است.

عماری همچنین به راهیابی قبلی تیم ملی بزرگسالان به جام ملت های آسیا و تاثیر نداشتن حضور در غرب آسیا در سرنوشت بعدی تیم ملی اشاره کرد و گفت: بعد از اتمام مرحله مقدماتی لیگ، پروسه انتخاب مربی و مشخص کردن اسامی طول کشید و در این میان برخی بازیکنان هم پاسپورت نداشتند. ظاهرا با این شرایط دیر شده است اما هنوز منتظر پاسخ نهایی غرب آسیا هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسعود ، عماری ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار